on the verge of extinction... again

Collapsing Worlds

You're taking unnecessary risks and soon you'll lose everything you've worked so hard for...

Ma bantuie.

Inainte de prima mea conferinta, am pierdut tot timpul lucrand la prezentare. Asa ca nu doar ca n-am avut timp s-o repet, dar nici macar nu am incercat sa trec prin ea macar o singura data cu voce tare.

Ceea ce nu s-a mai intamplat pentru urmatoarele doua sau la Decompress, dar s-a repetat la CSSConf Australia. Unde nu doar ca am fost la fel de varza ca la Berlin, dar am si busit aspectul prezentarii din cauza ca am incercat sa fac sa nu mai fie taiate bucati din textul care ajungea aproape de margini.

Aspect care altfel ar fi fost destul de reusit pentru ca din toamna si pana in primavara am imbunatatit cateva chestii la platforma pe care mi-am creat-o special pentru asa ceva. Si nu doar la nivel vizual, ci si atunci cand vine vorba de performanta sau de navigat prin prezentare.

Cateva chestii, dar nu suficiente. Lipsuri sunt destule in continuare. Iar unele din ele au ajuns sa mi se para atat de enervante in timp ce lucram la prezentarea pentru Front-Trends incat de la un anumit punct am zis da-o dracului, refac toate functiile astea de la zero. Am scos link-ul catre functiile initiale, asa ca a trebuit sa sterg toate partile in care le apelam.

Am facut asta doar cu cateva zile inaintea conferintei. Functiile le-am refacut si, pentru prima data, sunt destul de satisfacuta de ele. Insa pana sa zbor la Varsovia n-am apucat sa rescriu toate bucatelele in care le apelam. Functiile respective genereaza codul care genereaza toate figurile geometrice si animatiile lor integrate in prezentare. Deci fara ele nu se poate.

Mi-am spus ca nu e mare lucru, am o zi si ceva la dispozitie din momentul in care ajung la hotel. Hotel minunat, cu camere care trec si de 1000 de euro pe noapte, apa minerala la 30 de euro sticla de jumatate, telefon si dus pe care mi-a luat jumatate de ora ca sa inteleg cum se folosesc, seif pe care initial l-am confundat cu un cuptor cu microunde, bazin de wc imposibil de subtire si placut vizual actionat prin miscarea mainii in fata unui cerc negru... si alte dracii de gen. Insa din pacate cu un wireless aflat intr-o stare vegetativa permanenta. Si tot ce aveam eu pregatit era online.

Situatie in care as fi preferat hidosenia mea de apartament cu faianta si cada sparta, vopsea ce pica de pe pereti, furtun de dus peticit, bazin de wc de plastic si permanent transpirat, pe care ma vad nevoita sa-l impart cu niste hexapode mai mari decat moneda de 50 de bani si in pragul caruia (afara!) am mai vazut ocazional cate un sobolan. Dar unde nu am motive sa ma plang de cum merge netul.

Dar cum teleportarea nu e inca o realitate... am dat-o dracului de prezentare. Prezentare la care muncisem timp de cateva saptamani s-o personalizez pentru Polonia si conferinta de acolo. Aveam steagul Poloniei, sigla conferintei, imagini cu locuri din Varsovia, imagini cu monedele lor ca sa nu mai patesc cum am patit cand am fost la englezi fara sa le cunosc monedele asa ca de rusine am platit doar cu bancnote si m-am intors cu un saculet intreg de metale.

Si am folosit ultima prezentare de anul trecut. Cu toate bubele legate de navigatie si de performanta de care scapasem intre timp. O aveam pe hard si n-a trebuit decat sa-i schimb titlul, asa ca am avut timp sa si repet, chit ca destul de superficial.

Destul insa ca sa am un flux verbal sensibil mai bun decat in Australia. Insa vizual si la capitolul performanta (chestie care a fost evidenta cand asteptaaaaam rezultatul vreunei actiuni) a fost cu mult sub cea de la canguri si mai ales sub ce ar fi trebuit sa fie cea facuta special pentru polonezi.

In noaptea fara internet dinaintea ultimei zile de conferinta, cea in care am fost si eu... am trecut pentru prima data prin tot noul Insomnium. Si a ajuns sa ma obsedeze piesa asta.

Behold - never trust anyone
Every shadow shields a traitor
Always keep your friends near you
And your enemies even closer

Behold - never trust anyone
Betrayal lurks in every corner
Always keep your back against the wall
Your mind collected and focused

The crash of collapsing worlds
The crackle of burning paper
Always speak less than you know
Walk one step ahead of others

Their words cut like knives
Their words sharp as razor
But never surrender to fear
Never let them take your freedom

And remember, you'll always be alone
Since the day you choose your own path
So make sure to prepare yourself
For everything live might throw at you

Because you know your only chances are
To win this war by each battle
Merit the difference; never bow anyone
You are your own saviour

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever
Stay awake while the world is sleeping
Free yourself before you disappear

Imi pare rau. Nu e suficient. Am atatea momente in care cedez si zic da-o dracului si fac atatea greseli, incat faptul ca trag tare in rest aproape ca nu mai conteaza deloc.

3 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 10 mai 2014 la 23:00:00 EEST
You need to put some reggae in your playlist (in other words: relax, man!).
cine
brontozaurel
cand
marți, 13 mai 2014 la 21:44:00 EEST
I'll never change... I don't even think I want to...
cine
Chaika
cand
duminică, 25 mai 2014 la 15:06:00 EEST
Subscriu la ce a scris krossfire, you try that! :D In rest, data viitoare cand prezentarile te mai poarta catre Berlin, da un semn. Amatoare de plimbat, baut cafele/ceaiuri right here.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)