on the verge of extinction... again

CSS Day ♥

Inca o conferinta. Nimic nou. Ah da, au fost dispusi din primul moment sa ma plateasca mai serios decat am fost platita vreodata. Mare branza!

Dar a fost ceva special, "the best speaker care in the world" nu a fost doar lauda din partea organizatorului. Si chestia asta nu inseamna neaparat sa toace ei bani, ci in primul rand sa nu-mi toc eu nervi. M-au contactat in octombrie, m-au intrebat daca sunt interesata, am zis da si mi-au spus ca discutam in detaliu subiectul prezentarii si chestiunile organizatorice la sfarsit de ianuarie, inainte sa ne anunte oficial. Chestie pe care am apreciat-o enorm pentru ca sunt convinsa ca n-ar fi fost deloc placut sa stau ca tampita sa ma intreb ce inseamna daca nu mai dau nici un semn timp de atatea saptamani.

Si mai departe totul a mers pe aceeasi linie. Au reactionat prompt la orice intrebare, nemultumire sau nesiguranta din partea mea. Si a mai fost si asta. Si altele de gen.

Motiv pentru care mi-am dorit mult sa iasa bine. Dar nu tin minte mare lucru din timpul prezentarii mele.

Asa ca nu am decat cuvintele si imaginile altora.

1 parere

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 7 iunie 2014 la 18:17:00 EEST
Congrats again :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)