on the verge of extinction... again

chestii #4

port curcubeul

... in piele! Vinerea trecuta umarul meu era albastru. Sambata a devenit mov, duminica maro, luni verde, marti galben. Probabil urmeaza portocaliu...

Ca-n filmele cu prosti...

turist in Bucuresti

Pozele sunt facute la sfarsitul saptamanii trecute in gara. Habar n-am ce-i cu clopoteii din crengile alea. Daca stie cineva, poate ma lamureste si pe mine...

Parcul Circului

.. are un lac in mijloc. Unde pescuitul e interzis, dar un nene pescuia, scaldatul e interzis, dar o potaie se scalda. Spre amuzamentul stapanei.

E interzis si sa te dai cu patinele sau cu sania, dar pentru informatii referitoare la ilegalitati de gen va trebui sa asteptati iarna. Sa asteptati pentru ca eu n-am de gand s-o astept.

In schimb, te poti plimba cu trasurica trasa de doi ponei... care insa put de-ti muta nasul. Si te poti hilizi la individu' din dreapta.

Ah, da, poze. Na!

CSS

Nu se putea fara, stiu... Cateva chestii facute ca raspuns la unele intrebari le pe Stack Overflow, toate doar CSS chior, zero JavaScript:

Idei tampite care mi-au venit la plictiseala (din nou, strict CSS chior):

JavaScript

Sunt toate JavaScript chior (n-am folosit jQuery sau altceva de gen) si toate foarte simple, pentru ca nu ma pricep prea tare aici...

3 pareri

cine
pinkISH
cand
miercuri, 3 octombrie 2012 la 21:49:00 EEST
umbra descrescatoare si experimentul neterminat sunt preferatele mele. oricum, absolut bestiale toate!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 3 octombrie 2012 la 22:22:00 EEST
Mersi :D

Nu prea mai stiu de altceva in ultima vreme. Bine, recunosc, pierd in continuare destula vreme din clip in clip pe YouTube... ;))
cine
pinkISH
cand
joi, 4 octombrie 2012 la 11:56:00 EEST
youtube clip-surfing :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)