on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 6.

Din nou, o singura bucata, dar mi-a placut prea mult ca sa mai astept sa mai dau si peste alte chestii noi. Un clip de care m-am impiedicat absolut intamplator ieri dimineata. Al unor copii (au cu vreo 5 ani mai putin ca mine, deci is copii, daaa?) din Ucraina, aflati deja la al doilea lor album. Hmmm, poate avem norocul sa ii vedem si la noi. Imi suna foarte bine si imi place si clipul (se putea si mult mai bine, dar pentru un prim videoclip este foarte in regula).

Ei sunt Of Celestial, iar piesa se numeste Immortal Gold Idol.

7 pareri

cine
Alexandru
cand
sâmbătă, 19 mai 2012 la 21:56:00 EEST
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 19 mai 2012 la 21:57:00 EEST
Nu.
cine
Vienela
cand
duminică, 20 mai 2012 la 07:37:00 EEST
Nu canta deloc rau. Trebuie sa ii arat si baiatului meu videoclipul.
Mie imi place mult http://www.youtube.com/watch?v=5abamRO41fE&feature=relmfu
cine
vienela
cand
duminică, 20 mai 2012 la 07:39:00 EEST
Cred ca nu apare linkul. Slipknot/Psychosocial.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 mai 2012 la 09:49:00 EEST
:)
cine
krossfire
cand
marți, 29 mai 2012 la 13:22:00 EEST
Deci chitara suna demential si la fel si linia melodica. Bun bun, punem la pastrat :)

E ceva intre Ensiferum si power metal, but I like it :P
cine
brontozaurel
cand
marți, 29 mai 2012 la 19:24:00 EEST
Glad to hear that :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)