on the verge of extinction... again

problema. extrem de importanta si extrem de urgenta

In urma cu trei ani si jumatate imi luam niste greutati pentru incheieturile mainilor/ glezne. Atunci a fost pentru aripa rupta, acum am o alta problema. Si am nevoie de un alt set din asta, dar mai grele. Am cautat ieri, insa n-am gasit mai grele de 2.5kg pe fiecare. Ceea ce este prea putin. Are cineva idee unde as putea gasi unele mai grele?

Ca sa fie mai clar: draciile la care ma refer sunt cele din pozele de la postarea asta.

7 pareri

cine
Arisu
cand
sâmbătă, 19 mai 2012 la 22:54:00 EEST
Nu ştiu unde găseşti mai grele de 2,5 kg, dar pot încerca să fac rost de nişte bucăţi de cornier care se pot înfăşura în ceva şi se pot lega în lungul picioarelor. Problema e că nu se va rezolva mai repede de o săptămână. Dacă te interesează, spune-mi cât mai repede pentru a începe să caut.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 mai 2012 la 01:10:00 EEST
Chestii grele am si eu prin casa, problema este cu modalitatea de prindere. De asta prefer sa iau ceva facut special pentru asa ceva, nu vreau sa fac si mai mult rau.
cine
Dan
cand
duminică, 20 mai 2012 la 09:11:00 EEST
Ai incercat pe la magazine cu specific sportiv si/sau medico-recuperator?
Deci nu vrei lucruri homemade de teama sa nu existe riscuri?
O idee stupida probabil: sa uzi draciile alea, ca sa se ingreuneze si cu apa imbibata, dar apoi uda in jur, etc..
cine
brontozaurel
cand
duminică, 20 mai 2012 la 09:17:00 EEST
N-ai obiceiul de a strica diverse chestii doar asa de curiozitate sa le vezi "matele" pe afara, nu? ;))

Chestiile alea n-au inauntru burete sau altceva ce ar putea sa se imbibe cu apa, au inauntru bilute de plumb cu diametrul de 1mm- putin sub un milimetru.

Am cautat in hipermarketuri in sectiunile cu echipament sportiv. Magazine cu specific nu stiu :(
cine
Dan
cand
luni, 21 mai 2012 la 18:11:00 EEST
Pe la nike/reebok/etc?
Daca ai vreo cunostiinta medic care poate intreba prin colegii ortopezi pe unde sunt magazine cu "tehnica medicala".

Ah, eu aveam unele care pareau a fi umplute cu nisip, erau foarte maleabile.

Ar fi trebuit sa am prin meseria urmata (electronist), dar stiu ca in general, nu pot pune la loc asa ca ma las pagubas din start.

Succes la cautat!
cine
krossfire
cand
marți, 29 mai 2012 la 13:20:00 EEST
O sa fiu off-topic, dar ti-as recomanda si un power ball pentru refacerea articulatiilor si miscarilor naturale in antebrate si brate: http://www.emag.ro/gadgeturi/powerball-250hz-classic-blue--p200157
cine
brontozaurel
cand
marți, 29 mai 2012 la 19:23:00 EEST
Nu era pentru maini, dar e simpatica jucaria :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)