on the verge of extinction... again

dezastre in bucatarie #2

Brontozaurelu' a simtit nevoia unei ciocolate calde in seara asta. De fapt... n-o dorea doar calda, ci fierbinte. Fierbinte de tot. Si intensa. Asa ca a varsat trei pliculete de praf de ciocolata calda in pahar. A pus apa in ibric si ibricu' pe foc. Si apoi s-a dus iar calare pe laptop. S-a intors repede ca sa nu se intample iar o minune. Minune in sensul de ibric facut african pentru a nu stiu cata oara. Ciocolata calda a fost buna, doar ca brontozaurelu' a mai vrut una. Varsat pliculete cu praf in pahar, pus apa in ibric si ibricu' pe aragaz, reintors in camera la laptop...

Dupa aproape doua ore, brontozaurelu' a trecut iar pe hol. Prin fata usii de la bucatarie. Si atunci si-a adus aminte de ibricul cu apa lasat pe foc. Ibric care tocmai isi schimbase iar culoarea din rosu in negru. Mda, pe asta o comite des. Foarte des. Joia trecuta a fost pe la un coleg. Are un ibric exact ca al brontozaurelului. Doar ca al lui e negru. Cred ca si brontozaurelului i-ar fi trebuit unul negru...

5 pareri

cine
DeMaio
cand
joi, 5 august 2010 la 11:59:00 EEST
=))))))))))))))))))))
Ești criminală!
cine
dreamr
cand
joi, 5 august 2010 la 12:21:00 EEST
Indiferent de vremea de afara cafeaua, ceaiul, supa si ciorba sa fie fierbinti... nu calde! Cred ca nu am "pretentii" exagerate :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 5 august 2010 la 12:35:00 EEST
@DeMaio: eh, unii au simtul umorului... eu il am pe al omorului :P


@dreamr: nu, pentru ca in cazul asta ar trebui sa spun ca si eu am pretentii exagerate :)
cine
Pavel
cand
joi, 5 august 2010 la 13:14:00 EEST
Chestia asta am patit-o si eu. Am uitat apa pe aragaz si... la vreo doua ore dupa ce am pus-o pe foc mi-am amintit de ea. De fapt nu mi-am amintit, am mers sa-mi iau apa din frigider si am vazut focul arzand :d Deci, nu esti singura.
cine
brontozaurel
cand
joi, 5 august 2010 la 13:23:00 EEST
e bine de stiut ca macar nu sunt singura :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)