on the verge of extinction... again

pentru mine

Binecunoscuta fraza "eu scriu pentru mine, bla, bla..." Postarea asta chiar e pentru mine. Un fel de post-it in haine de postare pe blog. Cu o listuta referitoare la chestii despre care sa nu uit sa scriu pe blog... si nu numai

  • ziua trei de Sonisphere
  • de ce nu e bine sa minti in CV
  • mi-am ars fata cu o porcarie metalica... cu un singur 'l' ca a trecut deja o saptamana (traducere: neuronu' s-a mutat, nu mai locuieste in greierasul pardon, creierasul meu)
  • celor care fac magarii ca sa ma ajute fara sa-mi spuna le doresc sa se spanzure... au reusit sa ma faulteze urat sambata asta... cu ajutorul faptului ca eu sunt mereu ametita, bineinteles
  • eu n-am fost vreodata copil... cred
  • cat face 7.85/4.99?
  • toate trenurile se misca cu viteza melcului turbat in tara asta; apropo, e un sentiment asa placut sa salvezi melci de la a fi calcati in picioare... mutandu-i in iarba
  • supa la plic de... muzica praf
  • diverse credinte/ convingeri personale (traducere: cred ca toti cei care avem orice fel de convingeri suntem idioti)
  • lupta pentru putere... la nivel interpersonal

Atat... cred.

Edit: Nu ca intreeeg blogul asta n-ar fi un enooorm inlocuitor de memorie. Dupa ce am scris de a doua zi de Sonisphere, m-a pocnit nostalgia si m-am intors la postarea despre concertul Motorhead de acum un an...

11 pareri

cine
DeMaio
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 10:57:00 EEST
Lasă, că e bine să structurezi lucrurile. Știi tu, viziune de ansamblu, programare pe zile...
cine
Neliniştitu'
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 11:06:00 EEST
Dacă te uiţi mai peste Tâmpa, dai de pretenarii ardeleni care ţi-ar spune: ce atâta grabă? :D
Relax! Viaţa-i scurtă şi plină de treburi. Ia-o mai uşor şi pe îndelete. :)
Şi da, Motorhead a fost BETON!
cine
thetruthfullies
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 12:36:00 EEST
Credeam că sunt singura(în afară de unii copilași) care mută melcii de pe trotuar într-o grădină sau într-un loc ferit de picioarele celorlalți.
7.85/4.99 ~ 1.573
Și când mă gândesc că vara asta mă așteaptă vreo 3 drumuri nu tocmai scurte cu trenul (dus-întors)... mai că nu-mi vine să plec din București.
cine
Ionut
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 15:13:00 EEST
deci .. ai multe de facut si sa nu se baze cineva pe memoria ta, asta am retinut! :D
cine
brontozaurel
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 15:46:00 EEST
@DeMaio: Da, in special avand in vedere felul in care functionez eu.

@Nelinistitu': Prea scurta ca sa-mi permit sa pierd timpul. Ma omoara asta.
Faza cu Motorhead (care, da, au fost extraordinari si concertul ala ramane unul din cele mai dragi mie) a fost o discutie de zilele trecute legata de ce piese au fost la B'estFest. Cineva sustinea ca o fost si Sacrifice (and that it also contained the drum solo). Cu atata tarie ca aproape a reusit sa ma convinga. La cate concerte Motorhead am vazut pe monitor nu mi-e deloc greu sa mi-l imaginez pe Lemmy cantand Sacrifice.

@thetruthfullies: Nu, nu esti singura :)
Unora le iese ~1.05.
Pe mine ma asteapta un drum la Cluj, pentru Maiden. Daca se intampla sa intarzie trenul ala prea tare... o sa scriu pe blog din inchisoare... pentru ca o sa crap capul cuiva.

@Ionut: Memoria e ok, dar e bine sa existe si o dovada materiala. Intotdeauna.
cine
Neliniştitu'
cand
duminică, 4 iulie 2010 la 23:40:00 EEST
Confirm: n-a fost! Şi nici solou de Mikkey. :D
Precis a fost la alt film, he-he!
În rest, cu Dumnezeu înainte! :))
cine
krossfire
cand
luni, 5 iulie 2010 la 00:20:00 EEST
Si eu am obsesia aia cu melcii, parca am cinci ani...dar nu ma pot abtine :)
cine
Ionut
cand
luni, 5 iulie 2010 la 12:48:00 EEST
Melcii trebuie salvati de la strivire pentru ca doar intregi sunt buni de mancat! ;)
cine
brontozaurel
cand
luni, 5 iulie 2010 la 18:52:00 EEST
@Nelinistitu': Solou' de Mikkey a fost in mijlocu' In the Name of Tragedy :)

@krossfire: So we are many! :D

@Ionut: Aia care ajung in farfurie sunt crescuti special pentru asa ceva, din cate stiu eu :-? Nu se plimba in voie pe strada :P
Oricum, eu prefer variantele din ciocolata. Alea care apar doar de Craciun pe la noi :)
cine
Neliniştitu'
cand
marți, 6 iulie 2010 la 03:29:00 EEST
Drace! :)))
cine
brontozaurel
cand
marți, 6 iulie 2010 la 04:04:00 EEST
I swear I'm not The Devil...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)