on the verge of extinction... again

don't even fight

Cu doua saptamani in urma imi fusese rau si lipsisem de la laboratorul ala. Asa ca, la urmatorul laborator (se tine din doua in doua saptamani) am aterizat fara tema. Pentru ca... nu am obiceiul sa caut oamenii doar ca sa ii intreb ce s-a facut la o data la care eu n-am fost. E ca si cum le-as cere o favoare. Si nu imi place sa fac asta. Mda, stiu, eu nu cer indicatii, eu ma dau cu capul de toti peretii pana imi dau eu seama.

O singura persoana venise cu tema. Asta la inceputul celor doua ore de laborator. La sfarsitul celor doua ore de laborator mai era o singura persoana fara tema. Eu. Am fost intrebata de trei ori daca nu vreau si eu sa copiez tema. De fiecare data am spus nu. Eu nu copiez teme de la altii. Iar in momentul ala nici nu aveam incredere ca as fi putut s-o fac singura din moment ce lipsisem de la laboratorul precedent.

Fac chestia asta des si nu doar la scoala. Pe undeva, chiar ma mandresc cu chestia asta. Eu nu fac nimic care sa nu fie excelent si autentic. Pentru ca, in momentul in care simt ca lucrurile nu vor iesi asa cum vreau, o las dracului moarta. Nu lupt niciodata ca sa o scot la capat cumva, oricum. Si mi-e scarba de acel "las' ca merge si asa!"

9 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 15:36:00 EEST
Bun, o sa te pun Ministra Turismului dupa urmatoarea lovitura de stat :))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 19:04:00 EEST
Aaa... I don't get it :-??
cine
Adrian
cand
vineri, 14 mai 2010 la 08:05:00 EEST
"Eu nu fac nimic care sa nu fie excelent si autentic. Pentru ca, in momentul in care simt ca lucrurile nu vor iesi asa cum vreau, o las dracului moarta." - vad ca incep si eu sa ma port din ce in ce mai mult asa. Mai am o singura chestie in care nu m-am bagat eu si pe care (cica) "trebuie" sa o termin. Dupa aia sper sa ma pot baga numai in chestiile in care vreau eu. Asa nu o sa fie nevoie sa las nimic balta. :)

Btw, eleganta tema! Nu mai intrasem de multa vreme pe site (citeam feed-ul... my bad).
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 mai 2010 la 22:52:00 EEST
uf, asa urasc chestiile cu eticheta de "trebuie"...

si mersi frumos :) din pacate nu e facuta de mine - mi-ar placea sa am timp sa reusesc sa o fac pe a mea (adica cea facuta de mine de la zero) sa mearga ceas si s-o lansez...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 mai 2010 la 22:58:00 EEST
btw, I like yours as well ;))
cine
krossfire
cand
vineri, 14 mai 2010 la 23:29:00 EEST
Pe principiul : Mai exista oameni care pot sa inteleaga ca atunci cand ideea e de rahat, bugetul nu trebuie cheltuit (adica lucrurile facute pentru a fi facute , gen brandul de tara, sug masiv).

Nu mai gaseam postul asa ca uitasem sa-ti raspund (presupuneam ca l-ai sters din cauza vreunui coleg irascibil)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 14 mai 2010 la 23:33:00 EEST
Aham, deci nu sunt singura care are probleme cu gasitul posturilor de cand cu tema asta :)
cine
Adrian
cand
sâmbătă, 15 mai 2010 la 00:57:00 EEST
Multumesc ... desi nici a mea nu e facuta de mine :P Mai am cateva zeci/sute de ore de experienta pana sa pot face una de la 0
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 15 mai 2010 la 23:57:00 EEST
Se aduna si orele alea :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)