on the verge of extinction... again

core collapse, alice cooper and dirty memories

Glade. Cu aroma de vanilie si magnolie. Imi plac aromele de genul asta. Vanilie, ciocolata, fructe... Si frig. Dobi, de ce oi fi lasat iar toata noaptea geamurile deschise. Si am cazut in genunchi. Inca miroase asa placut. Si e moale. Ce bine ca am facut curat in baie si am pus la loc covorasele cu delfini. Simt ceva ud deaupra buzei de sus. Si ceva cald pe obraz. Imi curg mucii si imi vine parul in ochi. Dobi, de ce nu ti-ai luat cu tine un pachet de servetele? Dobi, de ce nu ti-ai prins parul? O sa se murdareasca iar.

Mi-e rau, mi-e frig, mi-e frica, am mainile inghetate si nu mai suport senzatia aia din piept. Si nu vreau sa-mi murdaresc parul si vreau sa se termine, cumva oricum, sa se termine, sa nu mai fiu acolo, sa nu mai fiu, sa fiu dincolo, unde miroase a Glade cu aroma de mar si scotisoara si e mai cald. Dar nici nu ma simt in stare sau n-am curajul sa ma ridic, sa merg sa-mi prind parul sa-mi iau un pachet de servetele, sa... sa...

Fuziune nucleara... cred ca sunt singura tampita care se poate gandi la asa ceva in timp ce vomita. Nu mai, nu mai... sa se termine odata, drace. Dar, stii, nu? E vina ta, stii asta, nu? Daca... Nu, asta asa seamana cu o lista de scuze. Fara asa ceva. Fara! You reap what you sow. Stii cu ce mai seamana? Give the Kid a Break.

Don't know why I'm down here... [down here = in Hell]
Don't reserve to roast or bake,
I'm fighting off slanderous allegations.
Why don't you give the kid a break?
You don't think maybe we could talk this over,
You're a reasonable man,
Could we discuss my grave situation? [oh, how I love the pun!]
I'm a miserable man
And I'm in the frying pan...
Give the kid a break...

Give me one good reason why I should...

All right, all right, so I made a few mistakes, [just a few, Ana? count 10 years of them...]
But for heaven's sake... [hehe...]

Watch your language, Kid! [hehehe...]

OK, OK, don't get hot... [again, love the pun!]

Don't! question my judgement,
He only reaped what he sowed, [same holds true for you, Ana!]
He cast his pearls before swine
And that's good enough for me.
I don't want to talk it over,
Even tho' I'm a reasonable man,
Sonny, from over here,
Looks like you're in no position to bargain,
You're a convicted man,
You're right in the frying pan...

Give the kid a break...

Please, give me a break...

Give the kid a break...

Nah, nah, I don't think so, man...

Come on, you know I got what it takes,
Can't you give me a break?

Sure thing, kid, when Hell freezes over!

OK, don't! give the kid a break...

Hey, you guys, I thought you were on my side!

No, they don't...

Give the kid a break...

Yeah, well, thanks a lot, "pals"!
Listen, boss, maybe we can make a little deal,
Isn't there anything I can say,
Or some kind of fine I can pay,
Something...
Don't... know why I'm down here
Must be something I said (I'm sorry)
Or some small imperfection
In my soul or in my head...
It might be some infection,
It might be a small imperfection, or a clear case of misdirection,
It must be a small imperfection
In my soul... or in my head...

Give the kid a break...

Cred ca am zis deja de nu stiu cate ori ca imi place Alice Cooper. In special anii '70. Cu Love It to Death, Killer, Welcome to My Nightmare (probably one of the best concept albums of all time and The Nightmare movie is also pure genius)... cu From the Inside...

Acum 10 ani. Atunci am luat pentru prima data pastilele, dupa o cearta urata cu ai mei. They probably don't even remember, but it will always haunt me. Si apoi... amintiri de la sfarsitul anului. Dupa festivitatea de premiere, stateam pe treptele de la sala de sport. Si Ruxi ne povestea de pisica de la ghena... I'll never forget... never!

4 pareri

cine
mircea
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 18:58:00 EEST
Daca halesti pastile de rahat te miri ca te duci dracului? Nu esti nici prima si nici ultima, doar ca de obicei asta-i apanajul retarzilor. Oamenii destepti stiu sa traga o linie si sa zica: ajunge!
Sper sa remarci ca am zis "destepti" si nu "normali"...
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 19:09:00 EEST
cine a zis ca ma mir? asta e... nu sunt nici normala si nici desteapta; iar la faza cu "retarzi"... hmmm, eu stiam ca "retard" e in engleza si in romana e "retardat". si da, sunt si aia. da' pa romaneste - retardata!
cine
mircea
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 19:42:00 EEST
Ok, am inteles faza cu retarzii. Acu' intelegi si tu faza cu trasul liniei?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 23:08:00 EEST
am tras linie de atatea sute de ori incat m-am plictisit. au fost atatea dimineti in care am inghetat in baie si mi-am zis "never again" si pana dupa-amiaza deja...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)