on the verge of extinction... again

miscellanea

  • Mai sa fie, ce studenti avem la politehnica! (Pozele sunt proaspete, facute acum nici 2 ore.)
  • Planuri. Lunea viitoare va fi prima mea zi de vacanta. Joi am o prezentare, deci maine si joi miercuri (drace, ce bazaconie scrisem eu aici) e clar ce fac. Vineri cursuri de dimineata pana dupa-amiaza. Vineri seara plec la Brasov cu rapidul international de la 19 si ceva. Trebuie sa-mi iau bilet din timp, e foarte posibil sa fie plin vineri seara, sper sa ajung azi sa-mi iau bilet... daca nu, in cel mai rau caz maine dimineata dau o fuga pana la gara. Sambata sunt in Poiana. Duminica dimineata ma intorc in Bucuresti. Duminica seara intru in vacanta. Adica in perioada de lucrat la teme/ proiecte pentru ce a mai ramas din semestru inainte de sesiune. Si pentru cursul de programare web (care n-are legatura cu facultatea... but it's fun and I like it). Da, asta vreau sa fac inclusiv pe zilele de 24-27, 31 (decembrie) si 1 (ianuarie). Pe de o parte, da, ma simt presata, pe de alta parte stiu ca imi si place.
  • In metrou, intre scaunul pe care m-am asezat eu si cel de langa mine, cineva lasase un pahar de cola (cred?) de la McDonalds. Inca nu stiu ce ar fi fost normal. Sa-l las acolo sa-l ia... nu stiu, cineva responsabil cu curatenia in metrou? Sau sa-l iau eu sa-l arunc la un cos? L-am luat si am aruncat capacul si paiul la plastice si paharul la hartie (asa m-am gandit eu... din moment ce era de carton) daca tot au aparut de aproape un an minuni de genul asta prin statii. De fapt... stiu. Normal ar fi fost sa faca asta animalul care l-a lasat acolo.

2 pareri

cine
Neamtu'
cand
marți, 15 decembrie 2009 la 00:02:00 EET
Normal ar fi fost ca cel care l-a folosit sa il si arunce. Sau, dupa el ar fi trebuit sa vina cei care se ocupa de curatenie si au si genul asta de deseuri in atentie. Oricum, foarte bine ai facut tu, mai ales ca ai vazut si cosurile de gunoi specializate :) La final, vacanta placuta!
cine
brontozaurel
cand
marți, 15 decembrie 2009 la 00:30:00 EET
Mersi frumos :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)