on the verge of extinction... again

ain't life grand?

Da, am terminat prezentarea la timp. Da, m-am pregatit. Si da, am picat.Pentru ca evident ca nu m-am dus. Mi-am trimis doar prezentarea si restul fisierelor pe mail. De pe ambele mele adrese de mail, curioasa sa vad daca-mi iau injuraturi pentru spam. Exact la ora asta ar fi trebuit sa prezint. Dar m-am simtit prea rau ca sa am curajul sa ma dau jos din pat. Si pana la baie ma deplasez in patru labe, ca un animal. Pentru ca nu prea merge sa ma deplasez vertical, ca oameni normali. Stiu, eu nu-s normala. Da, sunt inconstienta. Am bilet pentru maine seara catre Brasov. Nu, nu stiu cum o sa trec de sfarsitul asta de saptamana.

1 parere

cine
bogdan
cand
joi, 17 decembrie 2009 la 10:42:00 EET
:( plm

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)