on the verge of extinction... again

ma-ntreb si eu...

Mi-am adus aminte de asta in timp ce citeam articolul asta. Tara de tigani...

De ce latra comunitarii tiganii? Ma-ntreb si eu...

2 pareri

cine
Florin
cand
luni, 16 noiembrie 2009 la 08:43:00 EET
Cainii, in general, nu numai comunitarii, nu sufera tiganii.
Am avut o corcitura de doberman cu foxterrier, cainele ala sarea sa muste orice tigan. L-am crescut de mic, stiu sigur ca nu avusese 'incidente' cu tiganii. Am incercat sa-mi dau seama ce nu sufera la tigani. O vreme ma gandeam ca mirosul e de vina, apoi, m-am gandit ca-i vorba de culoare.
Nu stiu cum sa spun mai bine, am avut ceva 'amici' tigani, spalatei, curatei, unii chiar nu puteau fi deosebiti doar dupa ten. Dintre toti, unul era in stare sa fure orice, cum naiba se face ca pe el avea boala, catelul.
Poate doar mi se parea mie, insa si comportamentul omilor influenteaza cainii.
Adevaratii caini de paza nu latra catre oricine, ci doar cand simt ca omii au ceva de impartit cu proprietatea pe care o apara ei, asta rezulta in urma comportamentului omilor.
Asta ma gandesc ca-i treba si cu tiganii ;)
cine
nobody
cand
luni, 16 noiembrie 2009 la 14:56:00 EET
Da, intr-adevar, de ce nu ii sufera era intrebarea corecta :)

Am vazut cum se apucau sa-i latre cand erau in partea cealalta a intersectiei (si ma refer aici la ditamai intersectia din buricu' Bucurestiului, bulevarde cu 2 respectiv 3 benzi pe sens) si alergau ca nebunii spre ei prin mijlocul intersectiei. Nu e ca si cum le-ar fi incalcat teritoriul, ca in momentul in care incepeau sa faca urat, tiganii erau inca departe.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)