on the verge of extinction... again

despre inghetata si lucruri prost facute

Eram prin Auchan cand am observat un pahar de inghetata cu un animal simpatic pe ambalaj. Numele? Yupii. De la Amicii. In nici un caz inghetatele mele preferate, desi cateva din sortimentele Obsession (cele de ciocolata in combinatie cu cirese sau portocala si cel de tiramisu in varianta mare de 1 kg, pentru ca, spre deosebire de varianta mica, are si stafide si gem de cirese) imi plac foarte mult. Curioasa, am luat paharul. Inghetata e in regula, nu mi-a displacut, dar nici nu m-a impresionat. Am studiat ambalajul cu animalul simpatic si curiozitatea m-a facut sa urmez indemnul de pe ambalaj (textul cu galben de pe banda rosie din partea de jos - click pe imaginea de mai jos pentru poza mare si color - eu pe blog nu voi mai pune imagini color si mari), adica sa intru pe site.
ambalaj Yupii

Am intrat pe site si am reperat imediat link-ul catre promotia despre care ambalajul paharului spunea sa caut detalii (imaginea din stanga, e incercuit cu rosu unde scrie "click aici"). Numai ca, dand click, ajung la o pagina... goala (imaginea din dreapta).
homepage blank

Si asta nu e singura scapare. Pe urmatoarele le-am descoperit cand am vrut sa pun link-uri catre sortimentele de Obsession care imi plac. Poza pentru Obsession de portocale cu ciocolata e gresita. Poza pusa acolo este cu Obsession Rocher, sortiment al carui nume este scris gresit, de 2 ori.
Obsession 1 Obsession 2 Obsession 3

Ce-am mai observat este ca fiecare inghetata pe bat sau sandwich este numarata de 2 ori.
2x 2x 2x 2x 2x 2x 2x

Si probabil mai sunt si altele... dar sunt eu prea adormita la ora asta si vreau sa dau click odata pe butonul ala si sa termin odata si cu chestiunea asta.

Ah, asta nu inseamna ca nu sunt curioasa sa incerc 3 din sortimentele de Fru Ice (link) - Ciocolata (link), Malaga (link), Portocale (link).

13 pareri

cine
Sergiu
cand
marți, 19 mai 2009 la 17:59:00 EEST
Ce e asta? Tutorial de facut inghetata?
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 mai 2009 la 18:35:00 EEST
sper ca s-a vrut a fi o gluma :|
cine
Sergiu
cand
marți, 19 mai 2009 la 18:36:00 EEST
Nu am citit, doar m-am uitat la poze. Ma insel?
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 mai 2009 la 18:39:00 EEST
din poze ar trebui sa se vada ca e vorba de critici la adresa neglijentei cu care a fost facut un site :|
cine
Sergiu
cand
marți, 19 mai 2009 la 18:50:00 EEST
Eu in poze vad un iepuras foarte vesel, apoi niste cutii de inghetata, dupa care inghetata pe bat si inghetata sandwich.
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 mai 2009 la 18:56:00 EEST
in afara de prima poza, restul sunt capturi de pe site-ul respectiv pe care mi-am pus eu observatiile mele. si discutia asta mi se pare inutila. nu vad de ce te obosesti sa lasi atatea comentarii daca nu te obosesti sa dai un click pe o poza sa o vezi full-size
cine
Sergiu
cand
marți, 19 mai 2009 la 19:02:00 EEST
Ok, m-am obosit sa dau click pe ele si mi se pare ca duci o lipsa de ocupatie enorma de ai ajuns sa faci breakdown unui site de inghetata.
cine
envi
cand
marți, 19 mai 2009 la 20:57:00 EEST
@sergiu: pai tu cam cata sugestie de om ocupat crezi ca oferi din moment ce te preocupa blogu domnisoarei care, in opinia ta, sufera de supra-timp, de-si "permite" o parere asupra unui subiect pe care o intereseaza? (vezi definitia blogului)

@ana: amicii astia, astia nu e romani fata? :) qed!
cine
Sergiu
cand
miercuri, 20 mai 2009 la 10:17:00 EEST
Ma mai plictisesc si eu uneori la servici. Dar sunt platit si pentru cand o frec. ;)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 24 mai 2009 la 10:59:00 EEST
@Sergiu: tu sigur nu duci lipsa de ocupatie asa ca nu ai timp sa citesti ce as avea eu de spus despre parerea asta a ta
cine
brontozaurel
cand
duminică, 24 mai 2009 la 11:02:00 EEST
@envi: ma intristezi... desi stiu ca si eu am aceeasi atitudine uneori, iau ca o axioma faptul ca la noi nu se face nimic asa cum trebuie :|
cine
Poli
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:42:00 EEST
ai scris pe o alta pagina ca acest sergiu te-a facut sa te simti....aiurea. eu pot sa te asigur k nu a fost ultimul(primul ink nu stiu). si tot pe aceasta tema....nuj dak ti-am zis k eu sunt un "spirit" mai critic dar in nici un caz prin chestiile cu care te atentionez nu vreau sa te fac sa te simti cum ai scris acolo....k?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:54:00 EEST
in regula

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)