on the verge of extinction... again

HCl (pour blood into perfume)

Mi-a venit in dimineata asta o idee geniala. N-am testat-o, cred ca nu o voi testa prea curand (ca mi-e lene, d-aia!), da' e geniala.

Despre ce e vorba? Inghetata! Cum se face o inghetata buna. Pai in felul urmator: se cumpara o cutie cu inghetata (ca doar n-o sa sfatuiesc pe nimeni sa o faca si pe aia de la zero cand se gasesc atatea chestii delicioase de cumparat), o punga cu stafide (eu le prefer pe alea mari si brune), un borcan cu dulceata (de orice fel, dupa preferinte), o cutie cu rulouri napolitane cu crema (tipul de crema variind in functie de preferinte), topping pentru inghetata (iar de orice fel, dupa preferinte), paiete de ciocolata (sau de altceva, da' eu sunt cu ciocolata)... mai era oare ceva? Nu mai tin minte...

Preparare. Se spala cu apa aproape inghetata un pahar sau un castronas, se unge cu dulceata dupa care se mai toarna cam un deget de dulceata (deget de-al meu, deci jumatate de deget de om normal), se varsa cateva stafide, se pune o lingura de inghetata, se varsa iar cateva stafide, ceva topping si ceva dulceata si se tot repeta pana cand se ridica un fel de deal de inghetata din pahar/ castronas. Se infing unul sau doua rulouri si se orneaza cu paiete de ciocolata, stafide si topping. A nu se uita lingura inauntru, ca nu vreau sa fiu trasa la raspundere pentru dintii sparti.

Idee geniala, nu? Pacat ca nici macar nu era vorba de inghetata.

A, si sper ca nu exista si la noi oameni cu un IQ suficient de scazut incat sa-si puna singuri in inghetata ce-am pus eu in postarea asta (a se vedea la etichete). Ca printre americani chiar exista (mi s-a intamplat sa ma impiedic de dovada vie acum vreo 2 ani).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)