on the verge of extinction... again

cioburi de amintiri

Si m-am trezit dupa multe ore de somn. Inca obosita. Si nu-mi vine sa ma ridic din pat. Si iar pierd vremea pe YouTube. Related Videos creeaza dependenta. De fiecare data. Deci si de data asta. Si dupa o vreme vad in lista si asta. A trecut mult timp de ultima data cand am ascultat-o. 30 de luni...

Toamna lui 2006.
Ma intorsesem acasa. De obicei urc pe scari, dar atunci luasem liftul. Am lasat usa de la lift sa se tranteasca singura cu zgomot si am intrat in casa. Zbang, zbang in creierul meu. Senzatia ca trebuie sa spun stop. Aia a fost ziua cand mi-am facut bucatele blugii verzi. Pentru ca ajunsesem sa ii urasc. Si cat imi placusera la inceput! Dar trecuse atata timp...

August 2002.
Atunci ii luasem. Ii purtasem prima data prin octombrie-noiembrie la un curs de grafica (Engineering Graphics) din anul intai.

Deruland... inceputul lui mai 2003.
Acasa in pat. Nu aveam inca noptiera pe vremea aia. Doar o cutie mare de carton pe care pusesem un placaj. Si tot invarteam o moneda pe placajul ala. Tati trebuia sa vina pe la mine in ziua aceea. Si eu incercam sa ma decid daca sa ma duc la partialele de analiza si mecanica sau nu. Nu aveam chef de partiale. Si am creat un precedent periculos. M-am dus, dar... la analiza am dat foaia goala, iar la mecanica n-am mai intrat in sala. Pur si simplu m-am razgandit.

Ultimele zile ale lui mai 2003.
Alt precedent periculos. Dar eram fericita, chiar daca foarte obosita. Jeans & leather style. Am ajuns doar la a doua ora a seminarului de algebra liniara. Izra a fost prima care a iesit din sala.
"You look good, Ana... you look happy"
"Thank you... so it shows?"

Iunie 2003.
Examen de analiza. In amfiteatrul de la scara in spirala. Nici acum nu stiu ce sala e. AN030? N-o sa uit prea curand alte mici detalii din ziua aia. Jeans & leather style again. Era rece in AN. Aveam un tricou rosu pe sub geaca. Venisem fara ghiozdan, doar cu mapa de piele neagra. M-am dus in partea stanga a salii si mi-am parcat mapa.
"Tu te-ai tampit, Ana? Vrei sa stam in primul rand?"
Pana la urma n-am stat in primul rand pentru examen. Ne-am dus in al doilea sau al treilea rand. Am stat insa in primul rand, pe locul din extrema stanga pentru refacerea partialului (ala la care dadusem foaia goala). Ala avea sa devina "locul meu" la examene in anii doi si trei. Dupa ce am terminat, am asteptat afara pe balustrada sa iasa si restul. Un sfarsit... pentru ca la ultimul examen, cel de fizica, nu m-am mai dus. Nu l-am mai dat niciodata...

Iulie 2003.
Facut bagaje. Inghesuit multe chestii. Plecat de acasa. Luat masina C&I de pe Strada Ritmului. Ajuns in Brasov dupa trei ore. Tati? Nu-l vazusem desi vorbisem cu el la telefon sa ma astepte. M-am dus in spate sa-mi recuperez bagajele.
"Se cunoaste ca sunteti studenta si va intoarceti acasa. Cu tigaita..." Dintr-unul din bagaje iesea o coada de tigaie.
Asa prost mi-a picat remarca omului...
"Nu va simtiti bine?" Cred ca devenisem palida moarta cand il auzisem ca zice de intors acasa si de "tigaita"...

August 2003.
Ma intorceam inapoi in Bucuresti. Restul anului avea sa fie foarte bun pentru mine. La fel si mare parte din 2004... pana pe 17 septembrie... Apoi n-a mai fost niciodata la fel... pana anul asta...

Sorry this turned out to be just a few minutes waste of your time - for me, it's stuff I won't forget.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)