on the verge of extinction... again

mda...

Din ciclul "ce fac copiii tampiti cu o zi inaintea unui examen"... se pare ca am schimbat tema. Yeah, I know, it sucks. Si n-am timp s-o modific acum.

Edit: In caz ca totusi exista oameni care mai baga cate un ochi pe aici... dati-mi in cap! Ce e bine, ce e rau, ce e de-a dreptul ingrozitor...

Edit#2: Ce nu imi place mie:

  • cum arata arhiva: triunghiuletul pe primul rand, anul/ luna pe al doilea rand & numarul de postari pe un al treilea rand; trebuie sa le pun pe toate pe acelasi rand, asa imi pare ca arata ca dracu' (in IE7 chiar mai rau ca in Firefox) - solved !!
  • observatia pe care a facut-o si envi referitor la formularul de comentarii... din pacate, asta chiar nu stiu cum sa o rezolv - solved !!
  • alinierea mult spre dreapta de la profil - solved !!
  • titlul (font, culoare, cum se vede peste imagine)
  • ca nu mai e afisata data, ci doar ora postarii
  • background-ul alb poate imi pare obositor uneori - solved... sper !!
  • trebuie sa pun un search acolo, ca n-are - solved !!
  • faptul ca m-a scarpinat intre cornite sa inlocuiesc tema si sa ma joc la ea (tema nemodificata se gaseste aici aici) cand stiam ca sunt in criza de timp, ca n-am timp de asa ceva, ca am 4 examene saptamana asta, ca in afara de latimi de coloane, culori si tipuri de fonturi eu nu am mai modificat nimic in viata mea la o tema, ca stau prost la capitolul rabdare

Ce ma dispera: problema formularului de comentarii. Celelalte ma prind eu cum sa le rezolv, chiar daca e prima data cand ma lovesc de astfel de chestii, dar asta...

Ce imi place:

  • chenarul de la comentarii
  • liniuta de sub titluri
  • ca e totusi simpluta (desi parca as mai simplifica-o asa putin)

Edit #3: NU voi ramane la tema asta.

35 pareri

cine
envi
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 15:37:00 EET
refa partea din tema care-ti ofera formularul de comentarii sub articol

parerea mea e ca fontul de link e aiurea, fa-l sa fie la fel cu cel din text

in rest, ador faptul ca nu mai citesc pe fundal negru :D

nice, felicitari pentru changement!
cine
Sabotor
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 16:03:00 EET
Albul asta ma orbeste. De unde ai gasit atat alb?... Dar daca tie iti place, e ok :))
cine
dugy
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 18:45:00 EET
Mie personal imi place. E mai usor citibila. Important e sa iti placa tie
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 19:25:00 EET
@envi: dupa aia imi pare si mie rau, dar nu merge :( dau click si nu trimite comentariul :( si nu stiu de ce :(

tipul de font pt link... eu de-abia acum observ ca e altul :| mersi frumos pentru atentionare!

referitor la fundalul negru mai auzisem observatii... desi mie imi place backgroundul inchis la culoare si pe margine asa va ramane, o culoare inchisa

@sabotor78: tema originala e click->asta<-click - dupa cum ziceam, si eu prefer fundalul inchis... ca sa impac si capra si varza cred ca voi inlocui albul cu un gri... usor diferit de cel al celor 2 coloane

@dugy: ma enerveaza multe chestii la tema asta :( nu pot spune ca imi place
cine
1307
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 22:47:00 EET
din cate vad eu asa, multe se cer schimbate la tema asta, asa ca mai bine incerci una nou si mai aproape de ceea ce-ti doresti, decat sa-ti bati capul si sa pierzi timpul.

iar decat alb, mai bine negru in fundal.
cine
junkb0x
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 23:29:00 EET
black suites you better !
cine
junkb0x
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 23:31:00 EET
daaaaaaar. ai 10 puncte pt font. love it!
cine
junkb0x
cand
luni, 26 ianuarie 2009 la 23:31:00 EET
iar parerea mea de analist it este ca trebuie sa ai content diferit pe about si contact :)
cine
envi
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 00:22:00 EET
chiar, uite...

fa cate un articol pentru contact si about si pune data articolului undeva pe la inceputul blogului, sa nu fie la vedere :)

in orice caz, repet: nice!
cine
junkb0x
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 00:28:00 EET
@envi spuse omul cu background gri si scriitura neagra.. greu de urmarit, monsieur :'(
nu o lua ca pe o critica.... pana la urma fiecare cu piticii lui :P
cine
junkb0x
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 00:31:00 EET
sau cred ca nu se incarca bine la mine :( god damn it este alb... sorry
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 00:34:00 EET
asa o sa procedez cu About & Contact, dar momentan am terminat cu schimbarile
cine
Thomas Moon
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 23:26:00 EET
Mie imi place, e mai luminos si un pic mai vesel. Keep up the guud work for all of us, the readers :)

Thomas
cine
baghy
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 15:09:00 EET
Mie imi plac temele pe alb. Cele inchise sunt obositoare
cine
honeybunny
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 19:35:00 EET
imi place mai mult ca cea de dinainte. Era prea incarcata inainte. Cea de acum e un pic simpla, dar merge :) Si daca nici nu ramai cu ea... Nici nu mai conteaza cum e.
cine
1307
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 20:23:00 EET
sincer sa fiu, pe mine nu ma atrage :-"

ma oboseste contrastul care apare intre negrul de pe margini si albul din mijloc. astfel, spatiul efectiv al blogului e prea limitat, nu-mi lasa ochii sa se miste liberi pe pagina pt ca se lovesc de marginile blogului, creindu-mi astfel o stare de disconfort.
dar imi place foarte mult cum arata coloana din dreapta si cum s-a incardat poza ta (mititico :P)

dar pana la urma faci cum iti place tie si cum te coafeaza :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 22:36:00 EET
o sa tin cont de sugestii si voi mai face modificari saptamana viitoare ;)
cine
leonid
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 23:24:00 EET
Momentan e destul de drăguţă tema ta, deşi negrul ăla de pe margini ar putea lua o altă culoare (gen mov, violet, albastru mai deschis), nu ştiu, cum vrei.

Şi da, tema albă pare mult mai neobositoare pentru ochi.
cine
leonid
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 23:27:00 EET
Apropo, ai putea să diferenţiezi mai bine posturile (printr-o linie orizontală, ceva) căci este cam obositor pentru un potenţial cititor să treacă printre posturi şi să diferenţieze conţinutul. Aşa cred.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 23:30:00 EET
La negrul de pe margini nu renunt :)) Eventual ceva efect de "fade" spre gri.

La linia de separare a posturilor m-am gandit si eu, e o idee buna :D

Insa saptamana asta nu mai fac schimbari.

Si stiu ca am busit Search-ul aseara... o sa repar si asta
cine
Robintel
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 23:44:00 EET
:D Chiar că te plictiseşti... Plus că e foarte "feminină" tema asta... :))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 23:58:00 EET
nu ma plictisesc... am dat intamplator niste teme pt blogger si m-a scarpinat intre cornite sa incerc... si am fost suficient de inconstienta sa nu fac back-up... si tema arata ca dracu' asa ca, na, am vazut ca inapoi nu se poate, da-i inainte... ce conteaza ca nu stiu, invat din mers! doar ca a fost prost ales momentul ca mai am 3 examene saptamana asta.

"feminina" in ce sens :-?
cine
envi
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 06:08:00 EET
parca Paler a scris o poezie care se numeste "Avem timp", nu? :))

ideea e ca si eu, la tema de acum si la forma ei actuala cu toate prostiile si detaliile, am ajuns cam in vreo trei saptamani, daca nu si mai mult. asa ca, don't sweat the technique, results are those which matter :)
cine
Anonymous
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 08:02:00 EET
Offf, simt ca deja ma enervez. Fiecare isi alege blogului tema asa cum isi doreste. Opriti-va!!!
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 09:35:00 EET
on the contrary ;)

vreau sa aud cat mai multe pareri si idei noi

bineinteles ca voi tine cont in primul rand de preferintele mele, dar unele sugestii sunt chiar bune
cine
Anonymous
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 13:31:00 EET
Pe mine ma deranjeaza ca folosesti la etichete cuvantul "retardati". Indiferent cu ce te deranjeaza o persoana, ce face, ce spune, nu cred ca ai dreptul sa o numesti retardata. Mi se pare urat din partea ta...
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 13:38:00 EET
O sa-l folosesc in continuare. Pentru ca eu consider ca am dreptul. Pentru ca ma includ si pe mine in categoria aia. Pentru ca nu pun astfel de etichete usor altora. Pentru ca intotdeauna am cerut mai mult de la mine decat de la altii. Daca eu consider ca gresesc, inteleg sa platesc pentru asta.
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 13:42:00 EET
ha, m-am uitat peste toate de pe prima pagina. am la 3 postari "retardati" si in 2 cazuri se refera doar la mine iar in al treilea se refera putin si la mine.
cine
zacurtici
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 16:30:00 EET
blogspot sucks ... asa ca nu am ce sa mai zic, spor la scris mai departe
cine
victorblog
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 19:19:00 EET
parcă e mai mişto tema asta.
e cam simplă însă e mai bună decât a mea.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 30 ianuarie 2009 la 03:24:00 EET
@zacurtici: true, blogspot sucks, everything sucks... i'll try to make the most of it ;)

@victorblog: am vrut sa fie cat mai simpla :)
cine
sorin
cand
vineri, 30 ianuarie 2009 la 10:55:00 EET
Nu am habar in teme si cele cele... dar parca mov albatru ala, ce o fi, imi pare asa .... putin de tot, obositor.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 30 ianuarie 2009 la 11:48:00 EET
tot ce e cu tenta de moviu n-as vrea nici eu sa ramana asa.
cine
A.Faith
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 11:21:00 EET
mie nu-mi place modul in care postezi pozele. având cont pe Google, ai putea folosi cu succes Picasa pentru a introduce in posturi galerii foto sau imagini simple. ai un buton, il apesi, scrii ce ai de scris si ai scapat de stres :)

in plus, flash-ul folosit excesiv de photobucket e deranjant. părerea mea :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 15:54:00 EET
la capitolul poze cu siguranta voi face modificari.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)