on the verge of extinction... again

de sfarsit de an...

Ca tot se pare ca sunt la moda bilanturile si promisiunile...

Eu inchei anul obosita. E a treia zi consecutiva in care am avut nevoie sa ma trezesc inainte sa se lumineze afara cu toate ca nu prea se poate spune ca dormisem in noaptea dinainte.

La capitolul hotarari... o sa imi iau sutienul ala negru cu rosu care se incheie in fata. Si atat.

P.S. Iar acum ascult asta... "and I'll be there for you till Kingdom Come"

4 pareri

cine
Victorblog
cand
joi, 1 ianuarie 2009 la 23:12:00 EET
cam puţine dorinţe pentru 2009. Nu doreşti şi tu ce doreşte fiecare student? Adică ceva în legătură cu sesiunea, note, integralist... ceva în genu? :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 ianuarie 2009 la 23:19:00 EET
facultatea poate sa mearga oricat de bine sau oricat de prost. cum merge depinde in totalitate de dispozitia mea. iar eu cam fac greseala sa-mi leg dispozitia de alte persoane...
cine
krossfire
cand
vineri, 2 ianuarie 2009 la 18:17:00 EET
Eu imi doresc din nou liniste si un an nou fain pe plan de cariera, ceea ce-ti doresc si tie :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 2 ianuarie 2009 la 20:29:00 EET
Multumesc la fel :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)