on the verge of extinction... again

my soft obsession: Keel Toys

In ultimele 2 saptamani, colectia mea de animale de plus s-a mai imbogatit cu un pui de urs polar, cu un pui de leu si cu un mic pinguin. Da, imi plac la nebunie unele jucarii de la Keel Toys! Tot de la ei, mai vazusem intr-o vreme un pui de panda si un pui de vulpe. Sper sa le mai pot gasi si pe viitor.

Keel Toys Polar Bear Cub Keel Toys Polar Bear Cub Keel Toys Baby Lioness Keel Toys Baby Penguin Keel Toys Baby Penguin
Keel Toys Polar Bear Cub Keel Toys Baby Lioness Photobucket

Obsesia mea pufoasa...

5 pareri

cine
dugy
cand
miercuri, 24 septembrie 2008 la 16:44:00 EEST
Deci pinguinul ala e cea mai tare jucarie de plus pe care am vazut-o. Nu vrei sa facem un schimb? :P
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 septembrie 2008 la 18:57:00 EEST
n-am cum sa dau un raspuns fara sa stiu ce primesc in schimb :P
cine
DeMaio
cand
miercuri, 24 septembrie 2008 la 21:19:00 EEST
Pinguinul rulesssss :)
cine
dugz
cand
vineri, 26 septembrie 2008 la 01:53:00 EEST
:-? hmmmmm, păi îţi dau la schimb :-? aaaa, o cutie mare cu îngheţată. Merge?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 septembrie 2008 la 12:14:00 EEST
@DeMaio: da, e tare rau pinguinul :D

@dugy: sorry, no deal :P inghetata pot sa-mi iau si eu :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)