on the verge of extinction... again

give me the right to be relaxed

Cateodata, cand unii oameni sunt prea politicosi, ajung sa am nervii intinsi la maxim. Este vorba de oameni pe care ii respect si a caror companie imi face placere, asa ca situatia este foarte ciudata pentru mine... si usor enervanta. Mi-ar placea sa fie mai relaxati si mai naturali ca sa pot eu sa ma relaxez, sa nu mai fiu asa incordata.

Ce dracu' aberez eu pe aici? Ieri (vineri), unul din cei de care vorbeam mai sus a devenit brusc mai relaxat fata de mine (as never-ever before!). Si cumva, acum ma simt eu ceva mai bine. Da, sunt o mare idioata! Nimic nou...

2 pareri

cine
Henrich
cand
sâmbătă, 6 septembrie 2008 la 13:01:00 EEST
O idioata umana. E mai bine asa? :) Cunosc sentimentele descrise de catre tine, nu este nimic iesit din comun!
cine
brontozaurel
cand
luni, 8 septembrie 2008 la 04:32:00 EEST
what can I say? thanks for validating my feelings :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)