on the verge of extinction... again

just... random stuff

  • Iar si-a facut aparitia un monstrulet numit apatie. Ce rost mai are sa vopsesc iar bucataria si baia? Oricum o sa ma trezesc iar cu plafonul ud, asa cum se intampla de doua ori pe saptamana in ultimul timp. De zece luni si tot nu se stie de ce. Cei de deasupra mea sustin in continuare toti ca nu e de la ei. Eu visez la o mitraliera... Eram asa incantata de baia mea albastra, de aplica cu delfini, de covorasele cu delfini, de perdelele de dus cu delfini, de diversele decoratiuni cu scoici si stelute de mare... Acum e un cosmar sa folosesc sau chiar doar sa trec pe langa chiuveta, pentru ca deasupra ei e zona aceea din plafon inca uda de unde imi cad in permanenta bucati de vopsea.
  • M-am enervat iar noaptea trecuta cand am fost pana la supermarketu' non-stop de la colt sa-mi iau un suc. La ei frigiderul ala e doar pe post de mobilier. Sucul era cald. Si daca l-am simtit eu asa, care eram incinsa bine de tot de la facut curat prin casa, inseamna ca era cu adevarat cald. Am venit acasa si l-am aruncat in congelator (nu in frigider, in congelator!). Si nu e prima data cand patesc asta, se pare ca e un obicei la ei. La dracu! Eram transpirata, obosita, aveam pofta de un suc rece pe loc... nu de unul cald care sa aiba nevoie de 10-15 minute la congelator pentru a ajunge la o temperatura la care sa poata fi baut.
  • Macar am driblat duminica, la alt magazin, carameaua pe care vroia sa mi-o dea ca rest in loc de 20 bani. I-am zis sa-mi dea un pliculet de Amigo, ca n-am ce face cu carameaua. S-a uitat la mine vaca... a, pardon, dama de la casa de parca as fi iesit dintr-un film cu extraterestri si mi-a zis ca ala e 30 bani. Aha! Toti banii mei erau bancnote de 10 lei si... o moneda de 10 bani. I-am dat moneda aia si am plecat cu pliculetul (nu ca as bea eu asa ceva, dar tati e mare amator si il servesc pe el cand trece pe la mine).
  • Am constatat (a nu stiu cata oara!) ca imi este foarte usor sa gasesc niste desene interesante cu care sa umplu cei 20-30 GB pe care tocmai ii eliberasem... si in plus, inca 100 GB de desene pentru care nu mai am spatiu. Asa ca trebuie sa ma apuc din nou de organizat desene ca sa le trec pe DVD-uri.
  • De la sfarsitul saptamanii trecute, am pe DVD-uri (si am sters de pe hard): The Land Before Time (seria TV din 2007, cu exceptia episodului The Amazing Three-horn Girl pe care nu am reusit sa-l gasesc nicaieri), Drak Pack, Casper and the Angels, The Super Globetrotters (fara episoadele 4 si 6), The New Fred and Barney Show, The Funky Phantom, Jabberjaw, Clue Club. Urmeaza The Biskitts, The Kwicky Koala Show, Crazy Claws, Dirty Dawg, Scooby's All Star Laff-a-Lympics, The Flintstone Kids, sezonul 9 din The Smurfs, Tom and Jerry Kids, Mister T, Thundarr, the Barbarian, The Herculoids (seria din 1969), Space Kidettes, Space Ghost (seria din 1980), The Herculoids (seria din 1980), Astro and The Space Mutts, Richie Rich, Mighty Mightor, Moby Dick si... mai vad eu.
  • Am incercat in sfarsit inghetata Bambino Pinacolada!
  • Glezna mea si-a revenit aproape complet (dupa 6 saptamani era si cazul!), asa ca maine vreau sa alerg o data in jurul parcului Titan. De-abia astept!

4 pareri

cine
krossfire
cand
marți, 1 iulie 2008 la 22:25:00 EEST
Super tare, desene clasice. Mi-au placut mai mult filmele ''The Land Before Time'' decat seria :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 1 iulie 2008 la 23:31:00 EEST
hehe, cui nu i-au placut mai mult lung-metrajele :D
eu il astept pe al 14-lea, pe care l-au amanat...
cine
lala
cand
miercuri, 16 iulie 2008 la 16:49:00 EEST
foarte tare faza cu pliculetul de cafea :)) foarte bine ai facut...numai caramele sau lame orbit (in cel mai bun caz) stiu sa dea...de parca ma intereseaza pe mine ca nu au marunti, nu e treaba mea asta...
iar in privinta baii....off :( si mie imi plac mult motivele marine: delfini,scoici, stelute de mare...am avut o perioada cand eram innebunita dupa delfini....am primit bratari,inele cu delfini+ un delfin mare, albastru de plus...ft dragalas...la 18 ani :D
anyway...marfa pozele ;)
cine
brontozaurel
cand
joi, 17 iulie 2008 la 22:20:00 EEST
delfin de plus? ;)) ce dragut :) si eu am o adevarata colectie de animale de plus; e drept ca nici un delfin :)

sper ca pana in toamna sa reusesc sa imi repar baia. in sfarsit s-a descoperit de unde curge de la cei de deasupra la mine si sper sa se rezolve cat mai curand. intre timp mi-am mai luat niste sapunele in foarma de stelute de mare, scoici si caluti de mare :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)