on the verge of extinction... again

promisiuni

Pe care este foarte posibil sa nu le respect...

Sa-mi revin pana la concertul de miercuri. Ceea ce s-a intamplat lunea asta... este fix ce am evitat duminica, special ca sa pot fi in stare sa merg la concert. Doar ca acum s-ar putea ca tot ce am facut bine saptamana trecuta sa nu mai conteze.

MITx Circuits & Electronics

Sa fac martea si miercurea asta cel putin prima tema pentru fiecare din cursurile urmatoare: Natural Language Processing, Cryptography, Design & Analysis of Algorithms I (da, am facut o astfel de materie si la facultate, in perioada octombrie 2005- ianuarie 2006... poate o sa povestesc candva pe blog despre temele de la materia asta - atunci a inceput sa-mi placa sa fac interfete grafice in Java si toate programelele mele care explicau grafic algoritmii aveau ca mascota un crocodil... not kidding, there was a croc with a speech bubble in the middle of it all). Cum a mers cu prima tema si primul laborator de la Circuits & Electronics se poate vedea in poza.

Sa scriu recenzii la cioco macar pentru zilele de 21 si 23. Una despre o ciocolata chiar reusita este programata pentru maine dimineata - update: asta.

Daca ajung la concert, sa scriu joi despre asta.

Sa nu repet si sa nu agravez ce am facut luni.

Sa nu ajung sa regret planurile pentru saptamana asta.

Sa fiu disperata fara sa verific daca e cazul.

Pentru ca mi-am adus aminte de un moment dintr-o noapte de acum trei luni si jumatate. Si de o privire urata pe care am aruncat-o cuiva atunci...

Pentru ca mi-am adus aminte de cineva caruia ii trimiteam un mesaj acum aproape trei ani. Si de faptul ca imi spunea ca ii place piesa asta, iar eu o stiu pe de rost. Asa cum le stiu toate piesele, uofff...

Pentru ca acum trei ani... Si pentru ca vreau iar...

Sa ma izolez, sa stau departe de oricine altcineva. Sa nu ma mai joc cu frustrarile mele.

Pentru...

Ce album a fost Overkill...

4 pareri

cine
Cristi
cand
marți, 20 martie 2012 la 04:37:00 EET
La multi ani!

N-am prea inteles prima parte, dar sper ca esti bine...
Mai scrie te rog despre cursuri, daca ai timp. Sunt curios ce impresie ti-au facut, daca ti s-au parut utile. Cursul de algoritmi de exemplu, pare sa fie cam ce am facut si in liceu si in facultate. NLP suna interesant totusi...
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 martie 2012 la 06:10:00 EET
O sa scriu.
cine
Dan
cand
marți, 20 martie 2012 la 19:44:00 EET
La Multi Ani! Toate cele bune, multa sanatate si sa ti se implineasca toate dorintele!

Ti-am gasit blogul acu ceva timp si mi-a placut ce am rasfoit asa ca dupa ceva timp in care l-am frunzarit, m-am abonat.
cine
pinkISH
cand
marți, 27 martie 2012 la 22:58:00 EEST
Cu mica intarziere, La multi ani! si de la mine. Sa ne traiesti ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)