on the verge of extinction... again

ce desene animate am mai vazut

Tangled

Tangled. Adica hai sa dam tigaii ce-i al tigaii. Ah, tigaia! Minunat obiect! Majoritatea oamenilor o folosesc doar pentru gatit diverse mancaruri, uita sa o curete sau nu o curata cum trebuie, zgariind-o sau lasand-o cu pete. Macar acum exista un film animat care ii acorda atentie si ne prezinta o alta fata a tigaii - ea poate fi si o arma eficienta! Am spus de atatea ori ca, daca imi intra un hot in casa si il "mangai" putin in crestet cu frumoasa mea tigaie, urmatoarea casa in care o sa intre (in timp ce-i recita un burtos barbos "in loc cu verdeata...") nu va mai avea ferestre. Cam asta-i principalul motiv pentru care mi-a placut filmul (si mie in general nu-mi plac desenele 3D)...

Ah, da, uitasem... Trailer!

Jungle Cubs

Jungle Cubs. Adica o serie animata care ne prezinta aventurile personajelor din Cartea Junglei (Baloo, Bagheera, Louie, Shere "Khannie" Khan, Kaa si Hathi) pe vremea cand de-abia scapasera de biberon. Facute acum 15 ani, insa eu am aflat de existenta lor de-abia acum cateva saptamani. Sunt dulci. Foarte dulci. In continuare, personajul meu preferat ramane Bagheera. A fost personajul meu preferat cand am citit cartea, cand am vazut filmele animate (1, 2), cand am vazut seria animata (si da, folosesc singularul pentru ca nu m-am uitat la seria din 2010 si nici nu ma tenteaza sa ma uit... nu la cum sunt desenate personajele). Baloo are si el momente in care e foarte simpatic. De exemplu, atunci cand un babuin ii spune ca-i vrea blana ca sa-i tina cald, Baloo ii raspunde cu "Over my dead body! Wait... what am I sayin'? HEEEEELP!". Si Kaa la fel - "I'd give them a hand if I had one".

Before I forget (nu m-am putut abtine)... intro.

Daca tipati cand vedeti un soricel traversand camera, nu cititi mai departe. Pentru ca urmeaza...

Fivel's American Tails

Fivel's American Tails. Da, da, da, exista si o serie animata facuta dupa al doilea din filmele animate cu simpaticul soricel (An American Tail: Fievel Goes West). Am mai spus ca primul film animat se numara printre preferatele mele din toate timpurile. Seria animata insa parca nu prea m-a prins. Nici macar nu am avut rabdare sa ma uit la toate episoadele. O sa mai dau o sansa seriei, dar in ultimul timp am avut o multime de desene animate (nemaivazute pana acum si mult mai interesante) la care sa ma uit.

Intro.

Lapitch the Little Shoemaker

Lapitch the Little Shoemaker. Adica... un fel de voi stiati ca si croatii fac desene faine? Imi place cum sunt desenate personajele, in special Lapitch si Lisa. Cand am descoperit prima data seria, nu stiam ca a fost facuta ca o continuare la un film animat bazat pe o poveste pentru copii.

Lapitch.

Capitol Critters

Capitol Critters. Astea nu sunt noi pentru mine. Am mai vazut primele episoade. Si am ramas marcata de primul. Ca si primul episod din Redwall (si ma refer la momentul in care Matthias sare pe masa si ii striga lui Cluny "I'll tell you what you get - you get nothing! Nothing! Nothing!") are o bucata de-a dreptul...
"The city looks nice up here..."
"Yeah, why don't we do this more often..."
"I ran, Jammett..."
"Wha...?"
"I came back... and the smokers were all over our basement. And I saw my mom through the vent and I told her I to hang on and... then I just ran away..."
"That's why you're acting like such an idiot? 'Cause you ran?"
"She was right there... I told her I could save her..."
Jammett ii intinde lui Max un lant prins de roata elicopterului
"Hold this. Go on, just hold it!" Si ii trozneste una in asa fel incat sa pice de pe roata si sa ramana agatat de lant...
"What are you doing?"
"OK, you can let go now..."
"Are you crazy?!? Pull the chain up!"
"Nah..."
"Jammett!"
"You're still here..."
"Jammett, I can't hold on..."
"So?"
"So I don't want to die you big, bad creep... oh!"
"Oh is right, butthead! So you ran. You think she hates you for that? You think it's a crime to survive? What else have we been doing for ten million years?"
De aici.

Intro si pentru Capitol Critters.

2 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 13 octombrie 2011 la 12:31:00 EEST
Tangled ruleaza fin. Pana si eu, unul care nu mai casca atat de des ochii la vreun desen, cu-atat mai putin la unul cu ''printese'', am schitat cateva zambete la film.
cine
brontozaurel
cand
joi, 13 octombrie 2011 la 13:23:00 EEST
Pai da, e amuzant :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)