on the verge of extinction... again

top 5 filme

Pe stil propriu...

M-am trezit ieri ca am primit o leapsa - sa fac un top personal al filmelor preferate. Am studiat crapaturile din plafon, m-am scarpinat in cap, dar tot nu mi-a venit nici o idee. Eu nu ma [prea] uit la filme. Ma plictisesc. M-am uitat la seriale de genul Kommissar Rex, Flipper, Lassie... Sunt documentare pe anumite teme care ma prind - chestii de genul asta sau asta sau asta.

Dar... ma uit la desene animate. Asa ca as putea sa fac un top al filmelor animate preferate. In ordine inversa ar fi...

5. An American Tail. E unul din putinele filme animate pe care le-am vazut cand eram mica. Majoritatea celorlalte le-am vazut tarziu, dupa anul trei de facultate. "There are no cats in America..."

4. The Halloween Tree. Din cauza acelei parti de la sfarsit...
"What if I gave you... something of value... say, a year of my life?"
"You'd do that for him?"
"Yes! A year from the end of my life - it's yours if it would save Pip."
"One precious year from the far burn-out candle end of you life, eh? Think before you answer! You won't miss now, but sixty years from tonight, seventy-two or eighty would I come for payment you may regret it... Is he worth it, this friend of yours?"

3. The Last Unicorn. "I can feel this body dying all around me..." "I have known them all and they have not made me happy..."

2. The Fox and the Hound.

1. Brother Bear.

Edit: Uitasem - leapsa se duce mai departe la... oricine vrea sa se serveasca.

4 pareri

cine
Ionut
cand
joi, 19 mai 2011 la 17:54:00 EEST
:D ce surpriza placuta mi-ai facut, mai ales cu brother bear pe care si eu il consider de locul 1, iti multumesc din suflet pentru ca ai acceptat provocarea
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 mai 2011 la 13:48:00 EEST
Cu placere.
cine
krossfire
cand
vineri, 27 mai 2011 la 17:44:00 EEST
Cu 5 si 1 sunt foarte de acord, desi niciunul nu e atat de sus pe lista filmelor de animatie favorite (dar ambele sunt ''up there'')
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 28 mai 2011 la 22:24:00 EEST
there are no cats in America :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)