on the verge of extinction... again

anxiety is the word... again

dezastru ciocolata

Acum trei saptamani. Inca un dezastru in bucatarie. Sirop de ciocolata de data asta

Azi. Mi-a luat cateva ore ca sa ma pocneasca. "Wow, that was close!" Un fel de nu e foarte in regula, mai ales ca urmatoarele doua zile, poate chiar si duminica vor fi infernale. Dar ma ingrozesc gandindu-ma... brrr, as fi putut sa fac o mare tampenie!

Pe hartie e totul in regula. In creierul meu nu e. Deloc. Sunt foarte agitata. As vrea sa lucrez acum. Mi-am promis ca o sa-i fac un cadou unui fost profesor. Un programel care sa explice grafic, pas cu pas, un algoritm. E inceput. Bine, e mai mult decat inceput. Mai am de lucru doar la interfata, sa setez culori diferite pentru celulele tabelului in functie de decizia luata la fiecare pas si sa fac sa se afiseze calculele pentru fiecare pas si in fereastra, nu doar in consola.

Zilele astea am terminat trecerea prin toate tutorialele de programare pe care le-am tot strans de la inceputul anului. Ma rog, mai putin unul care nu e chiar de programare, se refera la niste concepte mai generale. Si prin care creierul meu nu s-a simtit in stare sa treaca, desi am tot incercat zi de zi, timp de vreo trei saptamani. In multe locuri, am simtit ca vorbesc despre chestii pe care deja le stiam. Si intr-un fel, chestia asta m-a facut sa ma simt ca si cum mi-as fi pierdut timpul cu ele. Trebuia sa fi sarit peste. Direct la a mai face iar ceva practic, sa nu "ruginesc."

Pe de alta parte, intr-unul din ele se vorbea si despre cod curat, frumos formatat, comentat, bla-bla. Si m-a pocnit depresia. Eu n-am facut niciodata ceva cu adevarat... nu stiu, ceva care sa conteze in vreun fel. Exemple didactice, convertoare, jocuri (x si zero, impusca rata/ iepurele), un browser, un mp3 player, o chestie de genul Paint, o chestie de genul Y!M... maruntisuri din astea. Nimic serios. Si nici macar nu ma vad lucrand la un proiect mare. Si din moment ce nu ma simt in stare de asa ceva, probabil din cauza ca nici nu sunt, atunci...

Nevermind, this is stupid...

Maine. Mi-e groaza ca n-o sa treaca ziua fara sa fac o mare tampenie. Pana acum m-am abtinut. Si e al dracului de frustrant sa stiu asta.

PS - The little guy turns 56 today.

2 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 6 aprilie 2011 la 13:23:00 EEST
Try some cheesecake. Easy to make, awesome to taste :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 6 aprilie 2011 la 13:26:00 EEST
But I don't like cheese...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)