Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

sweet nightmares

Adica iepe de noapte dulci... Adica nu ca mine. Iapa de noapte oi fi, da' dulce nu-s. Cica m-am apucat sa-mi organizez bogata colectie de DVD-uri. Sutele alea de DVD-uri pline cu muzici si desene. Na, am zis sa fac lucrurile cum trebuie, sa-mi si fac o baza de date, cu trupe, concerte, setlisturi, piese... si asa mai departe. Am lucrat toata noaptea la asta si deja simt ca turbez. Macar asa am avut ocazia sa-mi aduc aminte de cateva piese simpatice.

La inceput, m-am speriat de niste jucarii periculoase...

Apoi am simtit ca incep sa innebunesc... Recunosc, putin nebuna eram deja...

Bine, bine... nu doar putin... nebuna de legat. Ceva in genul asta...

nici o parere la sweet nightmares

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii