on the verge of extinction... again

mostre de nesimtire

Tot vreau sa scriu despre asta de cateva luni.

O chestie din timpul excursiei nocturne in real cu un coleg mi-a adus din nou aminte de "materialul" pregatit pentru postarea asta. Eram la inghetata, scanam din ochi vitrinele.
"Scooby-Doo! Vezi o cutie albastra cu mutra lui Scooby pe undeva?"
"Nu... hai ca ma mai uit inca o data inapoi..."
"... am gasit eu..." dar nu mai era prin preajma...
"Miracles do happen..." l-am auzit din nou in langa mine...
[privire nedumerita si onomatopee imposibil de reprodus din tastatura]
"Au luat-o pe tipa aia pentru ca a desfacut cutia... Progresam..." mi-a explicat.
"Aham... nu observasem, n-am fost atenta..." normal, nu aveam in creier decat Scooby...

Pe la inceputul anului, intr-o marti seara, eram in Carrefour Orhideea. Nu mai era mult pana la inchidere. Eu imi cautam o pereche de strampi. Gatta. Langa mine, o tipa care a luat un pachet, si-a bagat ghearele in carton, l-a sfasiat, a scos de acolo strampii, s-a uitat la ei, i-a indesat la loc si a aruncat pachetul inapoi pe raft. Nu m-am putut abtine:
"Stiti, nu e frumos sa vandalizati!"
"Stiu." Si a plecat.
Iar eu am ramas... Nu stiu la ce dracu' m-as fi asteptat. Sa ii ia si sa se duca cu ei sa ii plateasca doar pentru ca ii desfacuse? Sa ma repeada si sa inceapa sa urle la mine asa cum au mai facut altii carora le atrasesem atentia pentru diverse chestii? Chestii cum ar fi apucatul direct de paine sau peste cand exista ditamai panoul pe care scria sa se foloseasca manusi, manusi puse chiar la nivelul botului celor care ajungeau acolo, deci ar fi fost imposibil sa treaca neobservate; sau cum ar fi desfacerea si folosirea cosmeticelor fara eticheta de tester.

Ma enerveaza ca exista oameni care fac din astea. Stiu ca ar trebui sa ma enerveze si faptul ca eu pot fi asa aeriana uneori. Pentru ca, daca n-as fi avut momente in care creierul meu era plecat undeva departe, nu as fi stiut cum e "sa ma ard." Sa ajung sa iau cosmetice care fusesera desfacute si folosite, sa ajung sa iau pachete desfacute de biscuiti. Era sa iau si un tigrisor de plus peste care cineva varsase o chestie rosie si lipicioasa. Bine ca am observat asta inainte sa ajung cu el la casa. Chiar daca mi-a parut asa rau - era singurul model de genul ala. E drept ca acum se intampla sa o dau uneori in cealalta extrema. Probabil ca si reusesc sa-i enervez pe cei cu care mai merg la cumparaturi punandu-i sa-si verifice capacele cutiilor, dopurile sticlelor, sticlele de sus pana jos, sa nu fie crapate pe undeva, cutiile de inghetata la fel, de sus pana jos, de jur imprejur. Si aici sunt patita - mi s-a intamplat sa iau cutii de inghetata sparte.

Pot sa inteleg faptul ca oamenii nu isi doresc sa dea banii pe prostii, ca isi doresc sa se convinga de calitatea unui produs intai. Dar!!! Pentru cosmetice exista tester la raft in majoritatea cazurilor. Pentru dulciuri exista optiunea de a lua un pachet mai mic si mai ieftin. Pentru orice fel de produs poti cauta pareri pe internet. De la carduri de memorie la ciocolata, de la farduri la huse de masina. Nimic nu scuza lipsa de bun simt.

In prima jumatate a lui mai am observat pentru prima data intr-un magazin Milka Champiolade, ciocolata scoasa de Milka special pentru Campionatul Mondial. Am venit acasa, m-am documentat si apoi... n-am luat-o decat peste cateva saptamani. Pentru ca, timp de cateva saptamani, nu am reusit sa mai gasesc nicaieri una nedistrusa. Atunci am facut si pozele astea, pentru ca ma enervasem ca nu reuseam sa gasesc si eu una intreaga...



Si in momentul asta imi dau seama cat de inutila e chestia asta. N-o sa schimbe nimic. Indivizii astia o sa se comporte in continuare la fel, o sa strice si o sa sara cu gura atunci cand le atrage cineva atentia.

4 pareri

cine
DeMaio
cand
vineri, 23 iulie 2010 la 13:17:00 EEST
E vremea în care trebuie să dezvolți nesimțirea personală vizavi de personajele astea. Eventual, să nu mai ai de-a face direct cu ele. Te duci la o persoană care este responsabilă de acel raion, explici treaba și-i lași să se descurce ei cu vaca sau boul.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 iulie 2010 la 13:33:00 EEST
Da, ar fi o solutie. Cu tot riscul de a da de unii care ridica din umeri pentru ca, na, oricum furnizorii suporta pierderile...
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 24 iulie 2010 la 19:47:00 EEST
De cele mai multe ori apar chestii de gen : Lasa-l sa ia Gigel, ca-i copil. Hai mama, ia o prajiturica, ca nu-ti zice nimeni nimic daca o scoti din pachet. Cum era la aprozarele din 90'.

Era la un timp o reactie a unui paznic din Wall-Mart la desfacerea unei cutii de ''ceva'' plasat pe la vreo 2 dolari si putin. Era teribila treaba insa nu mai stiu in ce documentar am vazut-o. Apara Gigelul ala bombonelele de parca jobul lui tinea de asta...Ohh, crap, jobul lui chiar TINEA DE ASTA. Mai mult, pot fi ciorapi de dama sau bomboane la reducere. E vorba de gest, de incurajarea lui ! Smack that little bitch when you see her stealing.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 24 iulie 2010 la 23:14:00 EEST
Ah, da, "lasa-l, ca-i copil" - fraza tipica de vaca proasta care n-ar fi trebuit sa se reproduca...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)