on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: late spring wafers

Napolitane. Ceva mai multe decat biscuiti.

Loacker. Napolitane Sandwich (link, screenshot). Luate cu incredere pentru ca mai incercasem destule produse Loacker si majoritatea mi-au placut. Si astea mi-au placut mult. Din toate punctele de vedere. Ah, da. Nu trebuie insa tinute la caldura, pentru ca se topeste ciocolata dintre ele si se scurge pe margini. Da, astea sunt napolitane adevarate, cu crema adevarata de ciocolata. Am incercat si sortimentele cu ciocolata neagra si crema de alune. Sortimentul meu preferat? Nu sunt sigura. Oscilez intre cel cu ciocolata si cel cu ciocolata neagra.

Primola. Napolitana cu crema cacao, invelita in ciocolata. O chestie de la Primola care n-a aparut inca pe site, desi prin magazine au aparut de vreo doua luni. Si acum doua-trei saptamani am incercat si eu sortimentul cu crema de cacao (mai exista un sortiment cu crema de vanilie... cred... nu m-a interesat prea tare, era o crema alba si alea de obicei nu ma tenteaza). Arata foarte bine dupa ce am desfacut ambalajul. Si gustul e destul de bun, desi nu fenomenal.

Day & Night. Luate din piata cu 1 leu pachetul. Adica un pachet din asta (destul de mare, dupa cum se vede in poza... parca de 180g) e tot atat cat e un pachetel de Loacker Sandwich de 30g in hipermarket (asta cand e la promotie pachetelul ala de 30g). N-am reusit sa aflu absolut nimic pe net despre ele. Trei sortimente: lamaie, portocala si cola. La desfacerea fiecarui pachet m-a pocnit mirosul promis pe ambalaj. Putin cam elastice foile de napolitana la primele doua. Diferenta de calitate dintre napolitanele astea si napolitanele Loacker este enorma. Totusi au fost in regula la gust toate trei... pentru niste napolitane asa ieftine.

Urmeaza doua chestii luate din Plus, intr-o zi la plecarea de la facultate. Prima chestie, Gottena. Un nume care imi era complet necunoscut. Ambalajul m-a facut insa curioasa. Napolitane glazurate cu ciocolata amaruie (26%) scrie pe eticheta in romana lipita peste punga. Tot pe eticheta aia mai scrie si "produs de Bisquiva GmbH & Co.KG, D-29640 Schneverdingen". Iar direct pe ambalaj era trecuta exact aceeasi adresa intre numele Gottena si un site, gottena.com. Site care am constatat apoi ca redirectioneaza catre bisquiva.com. Unde am vazut ca au o gama foarte larga de produse (link, screenshot) - impresionant! N-am mai fost insa impresionata dupa ce am deschis punga. Napolitanele (link, screenshot) nu aratau prea bine, invelisul de ciocolata era cazut partial de pe multe, mi-a luat putin pana am gasit doua bucati ceva mai fotogenice. Si nici nu mi-au placut la gust. Eh, macar n-a fost decat vreo 2 lei punga.

A doua chestie. E vorba de o marca proprie Plus, Biscoteria. Mai luasem dracii de la Biscoteria, iar unele fusesera chiar bune. Si napolitanele astea au fost bune. Bineintels ca nu se pot compara cu cele de la Loacker, insa totusi sunt niste napolitane foarte reusite pentru pretul la care vin. Ambalajul arata bine, napolitanele in sine arata bine, miros bine si plac papilelor mele gustative. Ce nu mi-a placut la ele a fost ca n-am prea reusit sa le rup dupa diviziuni, s-au cam rupt cum au vrut ele.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)