on the verge of extinction... again

scooby... dooby... doo!

Oricine ma cunoaste stie ca sunt o mare fana a lui Scooby (si a desenelor clasice Hanna-Barbera in general). Daca ma uit in sus in momentul asta... vad un ultim raft plin cu DVD-uri cu Scooby (in fine, aproape... ultimele doua din stanga sunt cu Aerosmith). Ce n-a reusit un nas spart sa faca, a reusit Scooby - din cauza lui am intarziat la o lucrare de matematica (matematica, da? adica materia aia care mi-a placut mie cel mai mult). Asta pentru ca trebuia sa vad "Mine Your Own Business" pana la capat.

Sambata rasfoiam un pliant de real. Si mi-au picat ochii pe... inghetata Scooby-Doo. Scooby!!! Mda, asta sunt eu - daca-i mutra lui Scooby pe ceva, vreau! Pana noaptea asta mi-a fost insa lene sa-mi misc hoitul pana in real. Si mi-a fost destul de greu sa gasesc cutiile cu inghetata Scooby. Si si mai greu sa gasesc una mai putin nenorocita de ghearele celor care navalisera ieri pe acolo (mda, asta-i dezavantajul cumparaturilor de dupa miezul noptii - majoritatea produselor pe care le mai gasesti nu prea mai sunt intregi). Dar in cele din urma am ajuns acasa cu cutia. Am scos inghetatele din cutie (nu stiu cum sunt, n-am incercat inca nici una) si m-am pus pe studiat pozele de pe cutie. Pozele cu Scooby. Era sa incep sa scot fum pe urechi cand am vazut ca eticheta in romana fusese lipita chiar peste una din mutrele lui Scooby. Cum au indraznit, cum? Bine ca macar ca am reusit s-o dezlipesc frumos, fara sa-i nenorocesc botul. La botul lui Scooby ma refer. Mda, o merit si eu. La asta ma refer... mai exact, la momentul in care Joe Perry spune "you're not a well individual..."

In dimineata asta am dat o tura in jurul parcului Titan. Cand am ajuns acasa... aratam de parca tocmai as fi iesit de sub dus. Doar ca eram uda de transpiratie. Mi-a luat cateva minute sa reusesc sa invat sa fac iar niste chestii simple. Cum ar fi sa respir normal. Dar ma simteam bine, ma simteam mult mai linistita, ma simteam... Scooby... Dooby... Doo! Cred ca ma tenteaza sa mai ies la o tura...

Ah, sa nu uit. In februarie anul asta a iesit pe DVD inca un film cu Scooby - "Scooby-Doo! Abracadabra-Doo" (da, se gaseste si pe la noi, eu l-am luat din Auchan). Mie mi s-a parut a fi mai bun decat "Scooby-Doo and the Samurai Sword". De-abia il astept pe urmatorul ("Scooby-Doo! Camp Scare"), care trebuie sa iasa in septembrie... Pana atunci, urmeaza un film cu Tom si Jerry ("Tom & Jerry Meet Sherlock Holmes") in august. Nu inseamna ca n-as avea la ce sa ma uit pana in august - momentan sunt topita dupa "Sherlock Hound".

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)