on the verge of extinction... again

... and now your demons are your friends

Metal Church. Badlands. Dimineata, e lumina deja. I ride alone, the wasteland that I cross... Inca sunt in regula... Will take another life, we'll take another loss... Mi-e frica. Will I live to see my journey's end? O sa repet aceleasi greseli, pentru nici nu mai stiu a cata oara. As the world awakens me so hard, my values have been changed... Stiu exact ce o sa fac si mi-e rusine, mi-e scarba de mine, dar, dupa atatia ani, vad aceeasi oameni si aceleasi lucruri ca fiind inamicii. I make a promise to myself: Never again! Pacat ca niciodata dureaza prea al dracului de putin de fiecare data in cazul asta. I know these are the badlands, somehow I'll find my way... Imi pare rau, dar vreau sa ma salvez in primul rand pe mine. All the sacrifice, the pain is all the same... Pe undeva mi-e groaza ca oricum nu va fi niciodata suficient, ca e adevarat ca stiu ca nu am dreptate. Still I'm pushing onward... Nu pot vreau sa ma intorc, am vrut ce avea ea si eu nu aveam... si n-o sa renunt dupa tot ce am facut.

Acum. Acum un an stateam tot aici, tot in aceeasi pozitie, tot calare pe laptop. Si lucrurile chiar stateau mai bine, nu e vorba de o idealizare a trecutului. Incerc sa-mi aduc aminte ziua de azi, cum a trecut. Am ramas cu frustrari. Am ales sa raman cu frustrari pentru ca mi-era frica. Acum sunt prea disperata ca sa imi fac singura rau cu incetinitorul si cu consecinte pe termen lung. Pana maine dimineata m-as mai fi linistit si probabil ca as fi comis-o din nou. Asa ca am ales sa creez un context care sa ma oblige sa nu imi fac rau. In ciuda frustrarii care deriva din asta.

"Inghetata asta a fost o idee proasta."
"De ce?"
"O sa ti se topeasca..."
"Nu-i nimic, asa imi place"
"Hmmm... mie imi place cremoasa, nu topita - de aia nici nu m-am apucat de scris inca, pentru ca n-am vrut sa-mi las inghetata sa se topeasca"
...
Si deodata mi se aprinde beculetul.
"E un Germanos aici..."
"Si...?"
"Imi iau bilet la Ozzy. Am banii de facturi."
"..."
"I'm crazy." Dar aproape ca imi vine sa topai. In cateva minute, voi fi foarte fericita. "Sa nu scriu ceva anapoda pe aici..."
Si discutia deviaza. Despre cat ma pot enerva anumite categorii de oameni. Cum ar fi cretinelul care mi-a taiat calea vineri seara si nu voia sa ma lase sa trec. Si amicii lui cu "ce-i frate, vrei sa futi o rockerita?"

Germanos.
"Buna ziua, bilete la Ozzy Osbourne aveti?"
"Mergeti la oricare din colegii din spate..."
"Buna ziua, bilete la Ozzy aveti?"
"La AC/DC?"
"La Ozzy Osbourne."
Nu gaseste in lista. Search. O. Z. Ezitare. Si ma intreaba cum se scrie pentru ca
"... nu stiu, nu sunt fan..."
"Cu doi de 'z'. Si cu 'y'."
Da. Peste cateva secunde am bilet.

Se pare ca nu-mi iese. Sa mimez normalitatea.

Seara asta.
"Si rockerii si tiganii sunt tot oameni..." ii spune tipa de langa el.
Si da, se referea la mine. Pentru ca urlase dupa mine si apoi venise si ma apucase de mana. Amuzant ca m-a facut sa-mi aduc aminte de ceva ce spunea Stephen Hawking - "I would just treat it with the contempt it deserves..."

Luni, 27 aprile 2009. Sapun cu aroma de lamaie dintr-o farmacie. Sambata, 1 mai 2010. Sapun cu aroma de lamaie de la The Body Shop.

Ma simt Lola. Lola Bunny. Baby Looney Tunes.

"That's when you know just how bad you want it..." As vrea sa pot sa-mi aduc aminte. Unde am auzit/ citit asta prima data. I-am dat sa-mi miroasa sticluta cu after shave. Il folosesc pentru rani. Imi place cum miroase. Poate si pentru ca nu l-am mirosit prima data dintr-o sticluta.

Trebuie sa curat pe aici. Si apoi voi putea sa fac un dus. Si sa ma bag in pat. In asternuturi cu Tweety. "Ti i-am luat cu mult drag..." Imi pare rau. Dar nu am vrut si in continuare nu vreau normalitatea voastra. M-a facut foarte nefericita. Si m-a facut sa-mi vand sufletul de atatea ori pentru ca in final sa raman fara clienti - s-a devalorizat prea tare... Mi-am adus aminte de asta in seara asta. Am vazut doi copii urati. Da, nu toti copiii sunt frumosi. O spune un copil urat. Prima din fete alerga si tac-su se chinuia sa se tina dupa ea. Deja vu.

Imi pare rau ca va trebui sa aprind lumina ca sa curat. Imi place asa - in lumina slaba a aparatelor care imi parfumeaza prin casa. Imi place lumina si imi place si mirosul. Am 15. Aparate de genul asta. Intr-o garsoniera. I'm crazy. Don't stop being crazy.

4 pareri

cine
Neliniştitu'
cand
duminică, 2 mai 2010 la 00:31:00 EEST
1. Sculă de bucată, "Badlands"!
2. Te invidiez pe tine şi pe ceilalţi care vor da din cap la minunatele concerte. Aştept să scrii despre...
3. Cei ce vorbesc astfel despre rocări sunt nişte imbecili. Ignoră-i! Pedeapsa lor e că există...
4. Subscriu la The Body Shop şi la unicele lor arome.
5. Şi la Looney Toones. Cre' că am câţiva giga buni cu ei.
6. Ştiu, e plină lumea de urâţi, he-he! Inclusiv de copii urâţi. :)))
7. Nu eşti singura. Şi mie îmi plac ambienturile splendid mirositoare.
Final: Relax! E totuşi duminică! :))
cine
fold
cand
duminică, 2 mai 2010 la 22:21:00 EEST
eu nu pot sa suport chestiile alea de parfumat ..ma doare capul de la miros ,nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi 15 la un loc.

cat despre autosabotare ,cred ca toata lumea sufera de asa ceva, acum nu stiu exact la ce te referi tu ca e destul de criptic ce ai scris dar nu are rost sa tot compari ce a fost cu ce este ... move on

faza cu biletul la ozzy mi se pare criminala :D.
cine
krossfire
cand
luni, 3 mai 2010 la 09:54:00 EEST
Mi-ai amintit de Metal Church dar mai mult de doua albume nu prea puteam sa diger.
cine
brontozaurel
cand
luni, 3 mai 2010 la 16:56:00 EEST
@Nelinistitu': 1. Glad you like it! :D
2. De-abia astept momentele respective...
3. Asta una bucata rocarita e constienta ca jumatate bucata creier de-al ei face mai mult decat ale lor combinate... si totusi... eh!
4. & 5. :D Am si eu adevarate colectii :D
6. =))
7. Dragut :)


@fold: Cunosc oameni care se sperie de faptul ca unele din ele fasaie, de miros insa n-am mai auzit lume sa se planga pana acum :)

Si pe mine m-a distrat ca nu stia cum se scrie Ozzy, d-aia am si povestit :)


@krossfire: Eu lasasem prea mult praf virtual sa se astearna peste muzica lor. Era cazul sa-mi aduc aminte putin de ei :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)