on the verge of extinction... again

stiu cu ce ma spal?

As putea spune ca da. Cu geluri de dus cu arome delicioase. Cele pe care le folosesc in prezent sunt asa:

  1. cu aroma de lamaie si grapefruit
  2. cu aroma de ciocolata si zahar brun
  3. cu aroma de nectarine
  4. cu aroma de portocale

Daca fac dus si e intuneric afara eu nu aprind lumina. Imi place pe intuneric. Noaptea trecuta am ramas fara desktop (odihneasca-se in pace!) asa ca mi-am petrecut toata noaptea calare pe laptop, instaland chestii de care voi avea mare nevoie si nu le aveam decat pe desktop. Si am tot amanat dusul pana cand s-a luminat. Si, cum curgea pe mine apa sub dus, nu stiu ce mi-a venit sa ma uit in jos. Si logic ca mi-am vazut picioarele. Care logic ca erau aceleasi pe care le aveam si ieri si alaltaieri. Dar am mai vazut si in ce-mi stateau (ele, picioarele). Intr-o balta portocalie! Si nu, nu folosisem gelul de dus cu aroma de portocale. Acum, mie imi plac portocalele si ar fi fost dragut ca asta sa fie un cadou frumos. Adica sa-mi dea mie special apa deja aromata si colorata cu portocale, ca tot consum eu singura cu dusurile mele intr-o luna de 4-5 ori mai multa apa decat unele familii cu trei membri si platesc o suma deloc neglijabila pentru apa... mai mult decat toate celelalte facturi ale mele la un loc. Dar asa am o banuiala sinistra ca portocaliul ala era de fapt rugina. Am oprit apa si apoi i-am dat iar drumul. Si am avut parte de o apa incolora dupa aceea. Apa portocalie a revenit in forta, insa, in timp ce ma clateam de clabucii din cap. Am aplicat aceeasi metoda, insa n-a mai vrut sa mearga din prima... si nici din a doua si nici din a treia. De-abia dupa ce am oprit si am dat iar drumul la apa calda pentru a patra oara am avut iar parte de apa incolora.

Asa ca raspunsul la intrebarea din titlu se pare ca ar fi totusi nu, in special atunci cand fac dus pe intuneric.

Ain't life grand?

7 pareri

cine
camil
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 17:31:00 EEST
apa caldă cu rugină e deja ceva clasic în București ;)
cine
brontozaurel
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 17:45:00 EEST
eu n-as putea spune ca am avut parte prea des de asa ceva... sau poate ca n-am observat :))
cine
Camil
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 18:31:00 EEST
well, la mine cam e periodic așa...
cine
Sabotor
cand
joi, 8 aprilie 2010 la 20:58:00 EEST
Se pare ca e mai bine sa faci dus pe intuneric. Ca apa tot aia e (murdara) chiar daca o vezi sau nu. Macar nu te mai enervezi cand ai parte de asemenea "surprize".

Btw, cum poti sa faci dus pe intuneric? Eu cel putin as reusi sa daram totul prin baie, orbecaind dupa sampon.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 aprilie 2010 la 02:30:00 EEST
@Camil: auch! eu n-am avut ghinionul asta, sau, dupa cum spuneam si inainte, n-am observat :))


@Sabotor: n-am nici un fel de probleme, ca nu-i chiar bezna totala, mai vine ceva lumina pe geam ca e iluminat afara :)
cine
Neamtu'
cand
vineri, 9 aprilie 2010 la 12:31:00 EEST
Ma gandesc ca, totusi, cu putin noroc, ai fi putut prinde un bronz, frumos, ruginiu :)) Artificial, evident si care s-ar fi dus la prima spalare, dar totusi...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 aprilie 2010 la 14:58:00 EEST
Bleah, nu-mi place pielea bronzata. Sunt fana Morticia Addams.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)