on the verge of extinction... again

reflectii in cioburi

In pat. Mai corect ar fi spus intr-un colt de pat. Restul e ocupat de animalele de plus, puse gramada unele peste altele. Mie mi-a mai ramas o bucata cu o latime de patruzeci de centimetri si cam de doua ori mai lunga. Cam incomod. Nu-s obisnuita sa dorm cu genunchii la gura. Va trebui sa ma obisnuiesc. Pana la sfarsitul lunii nu cred ca termin de curatat dupa instalatori. Mda, exact ce ziceam cand vorbeam de ciudatenii. Daca fac ceva, trebuie sa fie al dracului de bine facut si asta imi ia mult timp.

Cred ca am mai gasit o ciudatenie care ar fi meritat trecuta acolo. Am strans cateva sute de posturi necitite in reader in ultimele doua zile si am zis sa ma uit peste cateva. Absolut la intamplare. Si am ajuns la asta. Care chiar ma face sa ma simt ciudata. Sunt fata. Sunt obsedata de felul in care miroase corpul meu. Dar... nu prea folosesc parfumuri. Si ce folosesc eu sunt departe de chestiile sofisticate listate acolo. E vorba de Plaisirs Nature cu arome fructate de la Yves Rocher. Sticlutele mici, ca sa pot sa le car dupa mine. Luate cu 12 lei in perioada reducerilor sau alese cadou pentru alte cumparaturi. Ah, si mai am un parfum barbatesc. Hoggar, tot de la Yves Rocher. Luat cu 30% mai ieftin ca am card la ei. Nu am avut in viata mea un parfum de firma. Rulez o groaza de sapune si geluri de dus, dar parfumurile le pot numara pe degetele de la... aaa, ambele maini totusi, ca am mai mult de cinci arome (hmmm, mandarine, capsuni, zmeura, cocos, vanilie... da, sunt cel putin cinci). Mai degraba deodorante. Desigur, tot fructate. Naturals de la Avon. Si alea chestii ieftine. Mai ales ca am mereu rezerve si le iau de obicei doar cand le gasesc la oferte de genul "doua la 14 lei". Preferatele mele sunt cel cu aroma de visine si cel cu aroma de migdale. Ah, si mai sunt cele de la Fruttini. Cred ca numele iar face evident ca e vorba tot de arome de fructe. Cel cu aroma de visine si de vanilie de la Fruttini mi se pare absolut demential. Pacat ca in ultima vreme nu l-am mai vazut pe nicaieri (da, astea-s din alea care se gasesc prin hipermarket).

Exista si oameni de treaba. Vecina de sub mine. M-am trezit cu ea la usa la cateva minute dupa ce instalatorii plecasera dupa materiale. Vroia sa stie daca la mine s-a intamplat minunea si daca poate sa ajute pentru ca mai avea o ora si jumatate pana sa plece de acasa. Aproape ca nu mi-a venit sa cred. Mi-am cerut scuze. Stiu si eu ce inseamna sa ma inunde cineva... din pacate. M-a asigurat ca la ea nu s-au udat peretii, doar s-a scurs apa pe langa teava.

Altii insa au un nivel de nesimtire peste limita legala. Cum ar fi individu' care nu s-a tinut dracului javra sa nu sara pe mine. Ca nu-mi face nimic. Mersi, animalu' nu m-a muscat pe mine, dar maraia si mi-a sfasiat buzunarul. Mai ales ca individul nu si-a tinut nici gura si a gasit de cuviinta sa-mi arunce un "Asa pierzi in viata!" pentru ca m-am dat in spate cand a sarit pe mine si apoi m-am intors din drum si am traversat inapoi strada. Cred ca atunci am pierdut si biletul cu codul. Codul de abonat de care aveam nevoie sa platesc curentul. Si din cauza asta tipa care incasa a inceput sa urle la mine cum pot sa vin asa fara cod, fara o factura sau o chitanta. Aproape ca incepusem sa plang acolo. Si dupa aia s-a enervat iar ca nu i-am zis de la inceput ca platesc cu cardul. Alt motiv sa-mi vorbeasca la fel de "frumos"...

Urasc oamenii... I hate you... Harassed, that's how I feel. I wanna get out of here... I wanna, I wanna get out of here, I gotta get out of here, I gotta get out of here, Igottagetoutahere Igottagetoutahere Igottagetoutahere... ya gotta let me out of here, let me outta here, I gotta get outta here, let me outta here I gotta get outta here, let me outta here, I gotta get outta here... I didn't wanna be, I didn't wanna be, I didn't wanna be, I didn't wanna be, leave me alone, I didn't wanna be, don't touch me! I'm ugly, I'm retarded, I'm weird, I'm crazy, I'm lazy, ok, but leave me alone! Let me die! Alone... I'm crying... the end is getting closer far too soon... I.can't. feel. me.

Mi-e rau. Mi-e foarte rau. Cred ca o sa-mi petrec urmatoarele doua zile stand ghem pe coltul asta de pat. Si ziua de miercuri fusese o zi asa buna... pana pe seara.

"All I have to do is..."
"All you have to do is die!"

8 pareri

cine
Camil Stoenescu
cand
vineri, 22 ianuarie 2010 la 10:05:00 EET
putina indiferenta, sau chiar nesimtire, nu strica uneori...
curaj :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 22 ianuarie 2010 la 17:17:00 EET
mama zice ca sunt un munte de nesimtire. deci poate ca nu strica, dar nici nu ajuta.
curaj ca sa ce? nu e vorba de o alegere. ma simt rau, am facut deja tot ce am stiut si acum nu-mi mai ramane decat sa astept si sa sper ca o sa-mi revin pana luni.
cine
Camil Stoenescu
cand
sâmbătă, 23 ianuarie 2010 la 10:17:00 EET
:) azi e mai bine?
cine
Mihaela Chelaru
cand
duminică, 24 ianuarie 2010 la 09:52:00 EET
Stai linistita, intotdeauna dupa furtuna apare si soarele.
cine
Neamtu'
cand
duminică, 24 ianuarie 2010 la 16:03:00 EET
Cateodata imi dai senzatia ca toate ti se intampla numai tie. Insa nu se poate sa fie totul asa de rau. Nu are cum, pur si simplu...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 24 ianuarie 2010 la 19:44:00 EET
@Camil: Mai putin rau. Mi-e putin frica sa folosesc "mai bine" atunci cand lucrurile stau totusi inca prost.


@Mihaela: Corect, daca nu izbucneste alta furtuna pana atunci (sper sa nu fie cazul :-s ).


@Neamtu': Ar fi bine sa nu se poata. Pe undeva nici mie nu-mi vine sa cred cum a putut sa inceapa anul asta, cum s-au tinut toate in lant in mai putin de trei saptamani. Cred ca mi s-ar fi parut chiar foarte comic daca i s-ar fi intamplat toate altcuiva.
cine
Mircea
cand
luni, 25 ianuarie 2010 la 21:28:00 EET
Inca esti copil. Adica ai inca sentimentul ala "saru'mina nenea, saru'mina tanti, ma scuzati ca va deranjez, dar... n-ati vrea sa va cedez locul in tramvai?"
Devino om mare. Invata ca exista 112 in cazul in care ciinele cuiva nu are lesa, sau ca ai chiar dreptul sa ceri permis pentru un pistol cu gaz. Sa vad eu fraierul care nu-si leaga potaia cind vede ca esti gata sa i-l impusti.
Si invata sa "deranjezi" cu adevarat pe altii. Altii care merita. Spune-i administratorului ca nu merge intrerupatorul de la lumina de pe scara, ca nu-s curatate coloanele si ca e frig in debara, ca te deranjeaza vecinul care fumeaza pe casa scarii. Fa macar o chestie din asta pe saptamina si te vei simti extraordinar. Sau fa ca o veche cunostinta de-a mea, dispera-i pe chelneri pe unde mergi. E crud gratarul, e prea ars gatarul, paharul meu are urme de ruj, mi s-a parut ca vad un fir de par in supa, piinea e veche. Cheama patronul.
Invata sa vorbesti in creSCENDO. Fii mica si a dracului. Barbatii te vor adora iar femeile... de fapt, cui ii pasa ce cred celelalte? Asa era si dojo a mea pe vremuri, si uite cum a crescut! Ca vad ca-i citesti blogul.
cine
brontozaurel
cand
marți, 26 ianuarie 2010 la 00:53:00 EET
Corect... sunt inca imatura. Foarte.

Intamplator, chiar studiam ieri niste pistoale cu gaz. O sa mai vad. Ce am vazut pana acum mi s-au parut cam mari, cam grele si cam scumpe. Desigur ca si asta e cu doua taisuri. Daca gasesc unul de 7 centimetri si 200 grame s-ar putea sa nu impresioneze pe nimeni.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)