on the verge of extinction... again

am fost airbag

Jur ca n-o fac intentionat. Ma refer la faptul ca tot povestesc in ultima vreme despre momente de cand eram mica... sau despre momente mai recente. Dar imi tot vin in minte, nu scap de ele.

Eram inca destul de mica, aveam in jur de 10 ani. Ai mei aveau inca o Dacie si pe vremea aia nu foloseau masina asa des. Acum tati ia masina si pentru o distanta care se face pe jos in 5-10 minute. Uf! Revenind. Se intampla cu ocazia uneia din rarele iesiri cu masina, intr-o vizita. Eu iesisem afara, nu mai tin minte de ce. Si am vazut ca tati parcase masina putin peste un trandafir. Mi-a fost mila de trandafirul ala. Era inflorit, avea trei flori roz. Asa ca m-am apucat sa imping masina. Masina s-a miscat, trandafirul a revenit (aproximativ) in pozitia initiala. Doar ca... masina nu s-a oprit! Se ducea in continuare la vale spre ditamai gardul de beton. Si am avut atunci un moment de inspiratie. Am luat-o la fuga si am reusit sa ajung la gard inaintea masinii si m-am pus inaintea ei ca sa nu intre direct in gard. Si, dupa ce masina s-a oprit in "perna" Ana, am inceput sa urlu dupa tati sa vina sa ia masina.

Bineinteles ca nu le-am spus ca o impinsesem intentionat pentru ca imi fusese mila de trandafir. Le-am spus doar ca ma sprijinisem de masina. Nu mi-a venit sa cred ca nu m-au certat, ba chiar m-au felicitat pentru inspiratia de a ma baga intre masina si gard.

Concluzia? Am fost o mare idioata. Pentru ca tati a mutat masina la loc, ba chiar a intrat ceva mai tare peste trandafir, indoindu-l serios de data asta. Dar, desi il priveam din nou cu mila, n-am spus nimic si nici nu mi-a trecut prin minte sa incerc iar sa il "eliberez" impingand masina. Prea ma speriasem ca as fi putut sa-i deformez botu'.

4 pareri

cine
Neamtu'
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 18:34:00 EET
"ba chiar m-au felicitat pentru inspiratia de a ma baga intre masina si gard"... wtf?!? Inteleg sa tii la masina, dar, totusi... Daca te facea zob, tot asa te-ar fi felicitat?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 19:08:00 EET
Da' ce sunt eu superman... aaa, pardon, superwoman sa ma deplasez cu cine stie ce viteza fantastica? Daca masina se ducea la vale cu suficienta viteza nu mai ajungeam eu jos inaintea ei? :)) La sport ar fi trebuit sa primesc nota negativa (sub zero) pentru timpii pe care ii scoteam la alergare =)) Masina venea destul de incet.
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 22:57:00 EET
Nu ti-a dat prin cap sa-ti folosesti super respiratia Airwaves :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 10 ianuarie 2010 la 01:24:00 EET
Nici nu stiam ce dracu' e Airwaves pana n-am cautat pe net :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)