on the verge of extinction... again

aripi gri

Nu prea mananc paine. In primul rand pentru ca nu imi place decat painea alba cand e calda fierbinte. Apoi pentru ca stiu ca nu imi face bine. Dupa paine alba ma trezesc cu febra, iar painea aialalta cica sanatoasa pe mine ma face sa vomit. Am incercat de doua ori si timp de cinci ore n-am putut sa parasesc baia pentru mai mult de cateva minute. Chiar daca nu mai avea ce sa se intoarca inapoi... doar apa, muci, sange si ma intrebam daca in ritmul ala n-o sa ajung sa-mi dau afara si ceva organe.

Miercuri. Scarbita de oameni (din nou!). Ma intorceam acasa cu gandul la niste desene Disney (Mickey, Goofy, Donald, Pluto, Minnie...), la filmul animat care il prezinta pe Tweety facand ocolul lumii in 80 de zile (Tweety's High Flying Advanture) si la Forest Friends. Incercam sa ma decid la ce sa ma uit. Cuptor de paine. Si am intrat.
"Buna ziua!"
"Buna ziua... Ce aveti cald?"
"Ce doriti cald? Paine sau de patiserie?"
"Paine..."
"Pai avem franzela simpla..." Nu, din aia nu doream... "[ceva ce nu mai tin minte]" Nici din aia nu-mi trebuia... "paine la tava..."
"La tava..."
"Doi lei."
Am platit si ma uitam cu o privire bovina la paine.
"Si o punga, va rog..."
"Douazeci de bani."
Am mai scos 20 de bani. Dar nu mi-a dat punga. Intai i-a servit pe cei de dupa mine... care luau mai multe. Apoi si-a adus aminte sa ia si banii mei si sa imi dea si punga. Da, mi-a picat prost. Da, in momentul ala orice chestie marunta mi-ar fi picat prost.
"Se feliaza foarte bine."
"Ironic, nu? Sunt sigura ca pe porumbei ii intereseaza foarte tare detaliul asta..." Dar n-am spus-o cu voce tare.

Pentru mine coaja nearsa de deasupra (care n-a fost prea multa, era cam toata arsa), pentru porumbei restul. Nici macar n-a fost cu adevarat calda. Doar calduta. Stiu, pe porumbei probabil ca nu i-a interesat prea tare...

Edit: Ce amuzant arata paragraful de mai sus in partea stanga: pentru, pentru, porumbei - ppp (Point-to-Point Protocol). Yeah, I know, I'm such a geek.

10 pareri

cine
Neamtu'
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 22:58:00 EET
NUmeste repede si fara sa te gandesti (nu trisa, te vad!) trei chestii care sa te faca sa iti placa sa traiesti si sa fii multumita ca traiesti. Nu uita, fara sa te gandesti!
cine
brontozaurel
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 23:21:00 EET
tigrul de plus, sosetele pufoase, gelul de dus cu aroma de ciocolata
cine
Neamtu'
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 23:30:00 EET
Sigur nu te-ai gandit? Daca nu, mai e speranta pentru tine :* Tot incerc sa ma lamuresc de unde atat 'negru' intr-o femeie atat de frumoasa...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 23:38:00 EET
sigur nu m-am gandit
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 10:56:00 EET
Intoleranta la gluten sau pur si simplu organismul tau merge pe ritm nemtesc :) ?
cine
Sabotor
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 12:34:00 EET
Hei, dar exista chiar un Pigeon protocol ;)

Cat despre paine... si mie imi place tot aia alba. Iar pe aici nu prea gasesc paine alba ci mai mult neagra. Care ar fi si aia acceptabila, da' e cu tot felul de seminte.... bleah.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 ianuarie 2010 la 17:24:00 EET
@krossfire: nu cred ca poate fi vorba de asa ceva, n-am absolut nici o problema cu alte chestii care contin faina, cum ar fi gogosile sau biscuitii. Ca nu imi plac nici astea asa pur si simplu ci doar cu multa dulceata/ mult sirop de cioco/ dupa ce au facut scufundari in ciocolata calda e alta chestie :)

@Sabotor: RFC 1149 & 2549? :)) Tare, nu auzisem pana acum :)) Da' e simpatic rau dumnealui.

Semintele alea sunt exact cu ce nu ma impac nici eu... chiar deloc.
cine
Sabotor
cand
luni, 11 ianuarie 2010 la 13:30:00 EET
Nu stiai? eeeeh, you're not such a geek after all :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 ianuarie 2010 la 17:32:00 EET
pai nu ne-a invatat de asa ceva la scoala :">

despre ppp, in schimb, pot sa vorbesc si peste o ora non-stop, fara surse de inspiratie :))
cine
Sabotor
cand
marți, 12 ianuarie 2010 la 10:25:00 EET
Pai asta era lectura suplimentara, pentru uber-geeks :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)