on the verge of extinction... again

cautand solutii

"be the change you want to see in the world" sau "do whatever you have to do to get by"? Nu mai stiu... de cele mai multe ori se pare ca o aleg pe a doua. Da, si ascunsul capului in nisip se incadreaza acolo.

Azi Ieri la pranz am iesit din casa. Timp de 5 zile nu mai iesisem. Catalin imi spunea ca mi-am transformat garsoniera intr-un fel de sanctuar. M-am tot gandit la asta. Are dreptate. E locul meu caldut, curat, comod, placut mirositor. Nu prea permit multora sa intre, sa-i strice perfectiunea. Unele stricaciuni saunt mai usor de reparat decat altele. Sa-mi curat scaunul de birou din piele cu Pronto antistatic cu aroma de lamaie nu e asa greu. Dar acelasi scaun nu mai e la fel de rigid cum era acum patru ani si jumatate cand l-am luat. Si nu am idee ce as putea sa-i fac. Mi-a trecut prin cap sa fac un fel de panou cu "Interzis persoanelor de peste 50 de kilograme sa se aseze pe acest scaun!" Nu e asa greu sa aerisesc dupa daca nu-mi place ca o persoana si-a lasat mirosul specific. E ceva mai greu sa curat pe jos daca mi-a intrat cu incaltarile murdare inauntru.E

amuzant ca eu n-am gandit niciodata cuvantul in romana. Sanctuar. Desi am simtit de foarte multe ori ca ma regasesc in Sanctuary - "Let the world blow away, this is where I wil stay - In my sanctuary. Got my mess on the floor, got my lock on the door. Go! A-way! Sanctuary!" Da, e si la mine dezastru. Dupa ce pleaca altii si eu simt ca nu mai am energie sa curat. Mi se intampla tot mai des in ultima vreme. Ultima vreme insemnand... ultimii patru ani. Sa ma simt terminata de prezenta altora, sa nu mai fiu in stare sa fac nimic altceva in afara de a zace in pat timp de cateva zile dupa ce pleaca. Si, din pacate, nu exagerez. Chiar nu parasesc patul... decat ca sa merg la baie. Uneori nici nu sunt in stare sa merg in picioare. Ma tarai in patru labe, ca un animal. Mi-e frig si tremur sub patura... si mi-e cald si simt cum imi arde capul si parca e ceva inauntru care face zbang-zbang.

Ieri am iesit din casa. Si mi-a ajuns. Pana marti dupa-amiaza, cand trebuie sa ies sa merg la cursul ala de Mobile Communications & Wireless Sensor Networks. Pana atunci eu nu mai ies. N-am ce cauta pe strada. Pe strada e plin de smecherasi care considera ca e amuzant sa le arunce altora petarde in fata. A aruncat-o pe jos, la jumatate de metru- un metru in fata mea. Si da, a facut-o intentionat. Sa le inghititi si sa inghititi si un chibrit aprins dupa aia, cretinilor! Asta se vrea a fi urarea mea de an nou pentru idiotii de genul asta. Da, sunt constienta ca in realitate nu se poate intampla ca in desene animate, dar vreau sa ma amuz vizualizand asta... macar atat. N-am ce cauta pe strada. Pe strada, ziua in amiaza mare, e plin de betivi care merg clatinandu-se, in zigzag sau sprijinindu-se de garduri. si uneori mai si "matura" asfaltul. Norocul meu ca asta care a cazut langa mine azi nu s-a mai gandit sa se apuce de genunchii mei in cadere... da, am patit-o si pe asta...

E obositor si sa mai trec prin magazine. Am fost si in Auchan-ul de langa mine. Bine, e drept, am fost in primul rand la Plafar-ul din galeria comerciala si m-am gandit sa trec putin si prin Auchan. Cu ocazia asta am luat si un cadou simpatic pentru mama... pentru 8 martie. Sunt prevazatoare, iau din timp. Si tot cu ocazia asta am descoperit ca trebuie sa fiu chiar mai atenta. Sa ma explic. Am mai scris ca sunt un brontozaurel ametit si ca m-am ars cumparand cosmetice pe care de-abia acasa le-am vazut ca sunt incepute. Asa ca acum bag si eu mana in spate si iau din alea care de care e mai putin probabil sa se fi atins careva. Astazi, de fapt ieri, am invatat ca nu e si suficient. Ca trebuie sa le desfac si eu ca sa ma asigur ca sunt neatinse. Nu obisnuiesc sa umblu decat la alea pe care scrie TESTER, dar altfel nu pot fi sigura ca nu iau ceva care n-a mai fost incercat de o alta persoana care s-a lasat bunul simt acasa cand a venit la cumparaturi... asta daca a avut vreodata asa ceva. Bun simt, vreau sa zic.

Da, lumea din exterior e superba, de ce aleg oare sa ma inchid in garsoniera mea, sa ma refugiez pe norisorul meu pufos, de ce, de ce?

Stiu ca sunt si eu o mare idioata. La categoria "ce se intampla cand ai sute de perechi de incaltari" - a trebuit sa desfac sireturile unei ghete ca sa imi dau seama apoi ca erau doar de decor, ele avand fermoar. Mda, se vede ca le port de maxim doua ori pe an. La categoria "imprudenta e sublima" - noaptea trecuta, in miez de iarna, eu stateam cu geamurile deschi, caldura oprita si parul ud in casa. La categoria "spammerii ma transforma intr-o mincinoasa" - am ajuns sa trec numere de telefon si adrese de e-mail care nu mai exista atunci cand sunt campuri obligatorii intr-un formular. Bineinteles, in cazul in care nu trebuie sa raspund unul e-mail de confirmare, caz in care injur si trec adresa actuala si valabila.

In fine, sa zicem ca paragraful precedent a fost o paranteza care s-ar fi dorit amuzanta, doar ca nu mi-a iesit. Intrebarea ramane. Ce sa fac, sa ies sa infrunt lumea, sa-mi stric ziua ca apoi sa am motiv sa-mi fac rau si eu singura dupa principiul "the world hates me, so there must be something horribly wrong with me so why shouldn't I destroy myself for good?" Sau sa ma ascund in continuare in lumea mea, in felul asta slabindu-mi si mai mult (asta presupunand ca mai am ce, ca a mai ramas ceva acolo) imunitatea la toate mizeriile de care dau afara?

8 pareri

cine
Catalin
cand
miercuri, 30 decembrie 2009 la 11:03:00 EET
Eu zic sa accepti invitatiile in oras (de la colegi sau din alte cercuri pe care le frecventezi), pentru inceput. :)
Una e sa nu-ti doresti ca altii sa-si lase urmele in "sanctuarul" tau si alta e sa nu vrei sa iesi deloc din el.
cine
Floriun
cand
miercuri, 30 decembrie 2009 la 11:33:00 EET
Io-s invers. Adica ma aruncam cu tot avantul in tot ce nu tinea de mine, nu pastram nimic pentru mine, mi-o fost tare greu sa ma bag pe mine in seama.
Asta pana mi-am gasit scopuri, motivatii.
Obisnuinta ii pentru mine unul din principalii prieteni si totodata dusmani. Daca reusesc sa lucrez cu obisnuinta pot sa fac in asa fel incat ce-i greu sa devina usor. Daca ma invinge pe mine obisnuinta, chiar si ce-i usor imi poate parea greu.
Cred ca numai tu vei putea gasi solutii, in masura in care vei fi motivata.
cine
InBonobo.com
cand
miercuri, 30 decembrie 2009 la 18:28:00 EET
n-am raspuns la toate intrebarile tale, da' la aia cu spamu', poti face tricku' google. cand bagi adresa de email, baga un . undeva in ea, de pilda, dac-ar fi "bronto", zi-i bront.o@gmail

creezi apoi un filtru, dupa ce ai confirmat, care zice "bront.o" nu-i acasa, si-a schimbat emailul - adica sa mimeze un mesaj de eroare cand trimiti email unei adrese inexistente gmail. poti seta filtrul si sa nu-ti arate emailul primit si sa-l puna intr-un folder anume. oricum, gmail este super-tare la spam, eu n-am citit spam de ani de zile, si folderul de spam are peste 1000 de email-uri aproape zilnic.
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 31 decembrie 2009 la 18:47:00 EET
Dacă tot nu mai ieşi din casă, iote că am venit să-ţi urez toate cele mai bune pentru noul an!
LA MULÅ¢I ANI!
cine
masinutacutelecomanda
cand
sâmbătă, 2 ianuarie 2010 la 22:33:00 EET
ma bag in seama. :) acel diablo swing orchestra si vodka si tema la prelucrarea semnalelor (care e aproape gata) ma imping sa comentez la un articol la care nu am prea multe de spus.

:D important e sa te simti tu bine, dup-aia eventualul partener, dup-aia iar tu... :)
cine
masinutacutelecomanda
cand
sâmbătă, 2 ianuarie 2010 la 22:35:00 EET
PS. (as in post scriptum nu Prelucrarea Semnalelor desi cred ca poanta asta e funny doar pt mine :)) ) Ghetele alea sunt uratele.. mai bine-ti luai o pereche de bocanci seriosi :P

(am de facut un arhivator cu compresie huffman adaptiva la PS)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 ianuarie 2010 la 23:15:00 EET
Nici nu mai tin minte ce teme am avut la lab la materia asta. La noi se chema DSP (digital signal processing) si am facut-o in anul 3. Proiectul meu a fost un decodor mp3. Nu era 100% ok, dar nu l-a mai testat, doar m-a intrebat din cod, o vazut ca stiu despre ce-i vorba acolo si aia a fost... zece.

PS :P Ghetele alea mie imi plac mult. N-am cumparat in viata mea incaltari. Toate sunt primite.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 3 ianuarie 2010 la 00:37:00 EET
ok, oficial sunt ametita, puteam sa jur ca am raspuns si la primele comentarii, dar ori am visat ori am inchis tabul inainte sa trimit comentariul :|

@Catalin: Care invitatii? Nu frecventez nici un fel de cercuri pentru ca nu prea ies din casa si cam de fiecare data cand ies se gaseste un cretin sa se ia de mine. Cu colegii n-am treaba.

@Florin: Perfect de acord la chestia cu obisnuinta.

@InBonobo.com: Ah, nu :)) Nu am probleme de genul asta. Ceva spam primesc, dar foarte putin. Folderul meu de spam n-are 5 pe luna, asa ca... Ma deranjaza ca exista spam, nu cantitatea. Cel de pe mail oricum nu e ceva de luat in seama. Mult mai enervant e sa ma trezesc ca ma suna de la Banca Transilvania cand eu nu am avut niciodata nimic de-a face cu ei.

@Nelinistitu': Mersi frumos, din pacate n-a prea inceput cum trebuie... I got robbed.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)