on the verge of extinction... again

comeback

Cel putin asa cred... S-au schimbat mai multe lucruri. Schimbarea vizibila ar fi la tema. Nu pot spune ca sunt foarte multumita de ce am facut pe aici. Inca nu-mi vine sa cred ca am pus poza (originalul aici) in header. Nu-mi merge dracia cu alte articole asemanatoare si nu stiu ce sa-i fac (da, bine, recunosc, nici n-am rabdare, sunt lenesa). O, da, greu a fost... Ah, draci, tot nu e in regula...<>

Eu... alternez intre explozii de bucurie si momente in care sunt mai rezervata ca niciodata. Ultimele saptamani au fost... mi-e si frica sa spun cat de bune. Ma tot bantuie gandul ala ca totul merge prea bine, ca mai bine nu se poate, ca inevitabil totul se va duce in jos pentru ca in sus nu se mai poate si amintirea momentelor bune va deveni asa dureroasa. Si totusi... poate entuziasmul din ultima vreme e combustibil suficient ca sa mentin acelasi nivel in continuare. Dar tot imi este teama de multe... inclusiv de a fi nevoita sa explic ce anume ma face asa fericita. Nici cu timpul nu stau deloc bine... si nu din cauza licentei. Asa ca de vorba cu blogul voi mai sta abia maine (luni).

5 pareri

cine
Stefan
cand
luni, 16 martie 2009 la 01:55:00 EET
Bine ai revenit ;-)
cine
sorin
cand
luni, 16 martie 2009 la 15:12:00 EET
Bine ai revenit. Sa-ti fie toate din ce in ce mai bune.
cine
brontozaurel
cand
luni, 16 martie 2009 la 23:12:00 EET
Multumesc frumos :)
cine
1307
cand
sâmbătă, 28 martie 2009 la 15:15:00 EET
uite aici un site cu template-uri pt blog. poate gasesti ceva care sa te incante ;)

http://btemplates.com/
cine
brontozaurel
cand
joi, 2 aprilie 2009 la 01:12:00 EEST
Hehe, de unde oi fi luat-o pe asta? Seamana? http://songs-btemplates.blogspot.com/ :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)