on the verge of extinction... again

going down...

I hate it. I dread it. Atat la propriu cat si la figurat.

Ma ingrozeste ideea de a lua o tranta pe scari in timp ce cobor. La urcare nu imi pun problema asta, desi am luat destule trante si in timp ce urcam scari. Asa ca aproape mereu cobor cu liftul si urc pe scari.

Cand eram mica, mergeam des cu ai mei la Dambu' Morii. Iesiri in natura care mi-au lasat un gust amar. Pentru ca ajungeam acolo, ei isi intindeau o patura si se tranteau pe ea. La un moment dat se decideau ca e vremea sa mancam. Dupa aia se tranteau iar pe patura inca o vreme. Si apoi plecarea. Atat. Iar eu vroiam sa ma joc. Si nu aveam cu cine. Aveam mereu diverse mingi, rachetele de tenis... carate degeaba de fiecare data. Asa ca nu aveam altceva de facut decat sa o iau pe unde se nimerea. Imi imaginam aventuri asemenea celor din cartile lui Jules Verne. Dar de cele mai multe ori pur si simplu ma plictiseam de moarte plimbandu-ma singura. Alteori, reuseam sa patesc ceva neplacut, dupa cum am povestit si aici.

Un alt moment neplacut a fost cand m-am hotarat sa urc pe o panta foarte abrupta. Vreo sase metri in sus, totul a mers bine. Dar apoi n-am mai stiut pe unde sa o iau. Imi parea imposibil sa gasesc o modalitate de a avansa in sus. Nu mai stiam de ce sa ma agat, era prea abrupt. Dar imi era mult prea frica sa ma intorc. Cumva, nici eu nu mai stiu cum, am reusit sa ma catar pana sus.

Si n-a fost singura data cand am ramas blocata asa. Am mai patit-o intr-o excursie cu clasa cand eram in scoala generala. Exact la fel. De fapt nu chiar la fel, pentru ca atunci a mai ras si toata clasa de mine. Iar eu am plans vreo jumatate de ora din cauza asta ceva mai tarziu cand am ajuns acasa. Bleh!

Going down... makes me think of Love in an Elevator. Great fun song!

5 pareri

cine
sorin
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 22:03:00 EET
Cum ? Rusine mare. Pai sa ne spui ca ai petrecut parte din viata la Brasov si nu iti place macar sa skiezi ? Noah, fa bine si pune placa sau schiurile in picioare, ca daca tin bine minte parca ar fi ceva vointa pentru role. Si urasc ca e cald, am reusit sa-mi duc piciul anul asta doar 6 zile la ski, si pe cand o invatat si el mai bine a face plugul si a vira se pare ca vine primavara. Zapada sa fie ! Si partii bune ! :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 22:17:00 EET
Nuuuuuuuuuuuuu!!! Nu vreau zapada :( Vreau sa fie cald, macar 10-15 grade in perioada asta. Nu-mi place frigul, imi place caldura. Nu rezist sa merg mai mult de 10-15 minute pe afara cand e zapada.
cine
sorin
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 22:58:00 EET
Pai noi suferim de cald in costumele de ski. Si ne este oricum numai frig nu. Cat timp esti pe partie nu prea rabzi de frig. Nu stiu ce sa spun, dar am avut norocul sa am parte de skiuri si bocanci (ce clapari domnul meu pe vremea aia) de la 6 anisori. Si cand te gandesti ca sunt personi de stau intru bronzare in pauzele de skii, si al meu tata schia in maieu cand iesea soarele din nori :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 18:09:00 EET
Mie mi s-a intamplat sa imi fie frig in costum de schi :| si nu in Brasov, in Bucuresti.

Plus ca nu imi place sa port costum de schi. Nu imi plac hainele de iarna in general. Nu imi plac incaltarile de iarna. Mi se par groaznice. Ma freaca pe picioare, mai sunt si sosetele la mijloc, mereu imi fac rani pe picioare.

Deci nu si nu! Eu vreau in continuare caldura. Vreau sa pot sa port si alti pantaloni in afara de blugi. Asa cum e vremea acum pot sa ies in fusta, ca strampii tin destul de bine de cald, dar cu pantaloni subtiri inghet. Vreau sa pot sa port sandale. Ador sandalele. Dar momentan, nici macar de pantofi nu poate fi vorba, doar de niste botinute subtiri.

Cred ca s-a inteles ideea. Detest iarna si frigul, iubesc vara si caldura :)
cine
sorin
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 18:45:00 EET
'teles. De caldura sa ai parte de maine incepand, ca tot vei fi in vacanta, macar sa-ti fie vacanta cat mai placuta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)