on the verge of extinction... again

ianuarie: zambete si venin

  • Azi am inceput ziua bine. M-am trezit devreme, nu ma simt deloc obosita, ma simt chiar foarte bine. Si e ianuarie. In 2001, 2003, 2004 tin minte sa ma fi simtit vreodata mai bine in ianuarie. In 3 ani din cei 24 de viata de pana acum. E drept ca si anul asta luna ianuarie a avut momente foarte urate pentru mine, insa ziua de azi e o zi frumoasa. Imi place mult si ca azi nu mai ploua chiar daca nu se vede soarele.

  • Kitchen stuff. Marti seara am spalat incarcatura chiuvetei pe saptamana asta. Destest spalatul vaselor si activitatile inrudite. Desi... se poate vedea in prima poza de mai jos cam ce spal eu.
    acum sunt curate struguri si pere Schogetten: ciocolata cu lapte
    Altceva nu prea murdaresc. Nu gatesc. De cand am aragazul, l-am folosit doar pentru incalzit... apa (pentru ciocolata calda si ceai si ocazional cafea pentru altii, ca mie nu-mi place gustul... desi mirosul imi place) si aer (mai eficient decat caloriferul). Si sunt foarte pretentioasa. Preferintele mele sunt foarte bine definite. Sunt foarte putine chestii care imi plac. Cam tot ce incerc la capitolul asta sunt variatiuni ale acelorasi chestii. Asa ca pot sa treaca saptamani (poate chiar peste o luna) fara nimic altceva in afara de somon, struguri, inghetata, limonada si eventual ciocolata, pere, mandarine, oua, vreun cocktail sau un suc de mere. Tristete mare pentru mine cand, inainte de Craciun, au disparut strugurii de prin magazine. Acum au aparut din nou. Si chiar unii foarte buni. Si am primit cioco Schogetten. In afara de sortimentele Jamaika Rum, Marc de Champagne & Amaretto (da, imi plac la nebunie cicolatele cu lichioruri/ creme de lichioruri), nu m-am mai atins de vreun sortiment de Schogetten de 5 ani.

  • De o saptamana si putin au crescut niste tomberoane la coltul blocului. De fapt am observat ca au crescut pe la mai multe colturi de strada din zona. Ceea ce e bine. Ceea ce m-a deranjat a fost ca, in dimineata asta cand imi duceam plasticele si hartiile, s-au gasit doi pusti de generala sa faca misto de mine pentru ca reciclez. Si atunci de ce ma mira faptul ca e plin de gunoaie pe strada in Bucuresti? Sunt invatati arunce gunoiaiele pe strada de niste parinti care asa fac si ei.
    tomberoane

  • Azi ma iau de Carrefour. Mai precis de promotiile Carrefour. 3 + 1 gratuit. Platesti doar 3, primesti 4! Eu am o problema cu chestia asta. In special daca vreau ceva si ei nu vand decat la pachet de cate x + 1. Pentru ca foarte rar am nevoie de x + 1 chestii identice. Hai ca e in regula chestia asta la umerase, becuri, DVD-uri, baterii (pentru oamenii ca mine care au nevoie de multe - am scris sute de DVD-uri cu desene, concerte, documentare si am cumparat sute de baterii alcaline inainte sa trec pe reincarcabile), insa la capitolul cosmetice sau dulciuri ma enerveaza la culme. Pliantul scoate in fata doar avantajul pretului redus per unitate, insa de pretul redus per unitate beneficiez doar in cazul in care cumpar tot pachetul... dezavantaj! Din catalogul asta mi-a atras atentia ciocolata Lindt Lindor. Cea din poza e un sortiment de Lindor pe care nu l-am mai incercat. Dar nu vreau 4 identice. Vreau una!!! Prefer sa iau una la 5 lei decat sa iau 4 la 14 lei. N-am fost in Carrefour, n-am avut timp, nu voi avea timp pana la sfarsitul saptamanii, asa ca nu stiu daca am optiunea de a cumpara doar una la pret neredus. Daca nu imi ofera optiunea asta, din punctul meu de vedere sunt nesimtiti.
    Lindt Lindor in catalogul Carrefour 27 ian - 9 feb
    Imaginea e luata din catalogul Carrefour.

  • Ce ascult acum si ma face sa ma simt bine: Children of Bodom cu "In Your Face"

5 pareri

cine
envi
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 16:24:00 EET
pai deh, copilasii trebe reciclati, muica, ca ei e de vina, ei si cu tuburile din care au iesit!

si apoi, tu in loc sa zici mersi ca ti se da pomana in ofertele alea, tu faci misto de oamenii aia care vor sa-ti ofere mult pe putin?!?! rusine bre, rusine! :)
cine
krossfire
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 20:19:00 EET
Prin Valcea sunt de la eclipsa minunile astea de tomberoane :)

Toate tipele pe care le cunosc nu gatesc\nu prea gatesc (exceptie face sa zicem pretena si o fosta colega). Eu stiu sa fac (si fac constant) : tocana , pilaf, piure + sos, spaghetti, vreo cinci tipuri de omleta (si da, difera substantiaL), ciocolata de casa, un tort simplist, clatite, gogosi si o friptura destul de primitiva. Aici n-am cuptor as ca folosesc grillul de la cuptorul cu microunde.
cine
envi
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 20:57:00 EET
@krossfire: dude, nicio femeie nu stie sa gateasca, stie doar sa faca de mancare :))
cine
Liviu
cand
joi, 29 ianuarie 2009 la 21:01:00 EET
Eh, politica de supermarket. Isteata de altfel, dar neiubita de unii clienti. Adica de multi. Bine ca ai avut o zi de ianuarie faina, ca pe la noi bantui tot felul de molime de sezon.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 30 ianuarie 2009 la 03:38:00 EET
@envi: poi nu vreau sa-mi ofere mult, vreau doar putin - i want to experience chocolate, not stuff myself with it :P

@krossfire: ah, mi-ai adus aminte de hotiile mele :)) iar cuptorul cu microunde rocks! :D

@Liviu: brrr! pentru ziua de azi se anunta in schimb ploaie si ninsoare :( iar eu am atat de umblat :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)