on the verge of extinction... again

draci, sfinti ametiti si dureri de burta

  • Deja e sambata. Bun. Azi, sambata, 31 ianuarie 2009 ar fi trebuit sa am examen la pranz. Examenul insa s-a mutat luni, 2 februarie 2009 tot de la pranz. Iar examenul de maine, duminica, 1 februarie 2009 s-a mutat luni, 9 februarie 2009. Mi-e ciuda. Pentru ca imi facusem planuri. Si brusc ma pocneste ca sesiunea nu mi se termina duminica asta. Numai urari de "bine" din partea mea pentru cretinii care mi-au scurtat vacanta cu 8 zile. Si nu e prima data cand se intampla chestii de genul asta.

  • Joi m-am luat de promotiile Carrefour. Intamplator am trecut pe la Orhideea acum cateva ore, chiar inainte sa se inchida. Spre bucuria mea, ciocolatele Lindt Lindor se pot lua si la bucata, la pret neredus. In plus, am dat si de o oferta cu adevarat buna: Milka Exklusive Borkenschokolade Minis la 4.3 lei, dupa ce in perioada sarbatorilor pretul era undeva in intervalul 8.5-11 lei cam in orice magazin mare.
    Lindt Lindor Dark Orange Lindt Lindor Dark Orange Milka Exklusive Borkenschokolade Minis
    Milka Exklusive Borkenschokolade Minis Milka Exklusive Borkenschokolade Minis Milka Exklusive Borkenschokolade Minis
    Acum ma iau de supermarketul de la colt, Ethos, sau mai bine zis de pliantul lor. Se pare ca le-a scapat ceva cand l-au transformat pe cel din perioada precedenta in cel din perioada curenta. Pe site inca e pliantul vechi.
    pliant ethos

  • Si am lasat la urma ce era cel mai amuzant. Atat de amuzant incat inca ma mai doare burta... si mandibula. Primita de la Cristina pe Y!M: matrimoniale pe un site crestin ortodox. Da, inca ma mai minunez... cum sa pui o rubrica de matrimoniale pe un astfel de site? Criteriile sunt geniale. Profilele unora din cei inscrisi la fel. De remarcat si numele individului citat: Papacioc.
    matrimoniale
    Am incercat sa ma inregistrez pentru ca eram curioasa sa vad ce fel de poze si-au pus crestinii la profil, dar...
    Multumim. Inregistrarea este confirmata.
    Pentru prevenirea abuzurilor contul va fi verificat si activat in cel mult 48 ore.
    Contul nu va fi activat daca nu s-a facut o prezentare convingatoare. Cu iertare, dar nu avem o metoda mai buna pentru a filtra intentiile rauvoitoare.
    Asa ca acum imi cam vine sa-mi smulg parul din cap ca am pus la nume "Hot Bubulina", iar la descriere "sunt fierbinte: dimensiuni 96-66-84" (nu-s reale).

10 pareri

cine
mă-ta cu târlici de blana
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 05:40:00 EET
Credinta: Participa deseori la Sfanta
Despre ecumenism: Fara opinie
Calendar: Stil nou
Manele: Nu asculta
Obligatii: Nu are copii
Inaltime: medie
Auto-prezentare: NUMELE DE BOTEZ: Daniel LOCALITATE: Baia Mare AUTO-CARACTERIZARE: sincer, justitiar, dar cam visator CE SPERATI SA GASITI PE ACEST SITE: o sotioara cu care sa merg de manuta pe calea mantuirii

uite ma. ideal pt tine. nu asculta manele, cam aiurea ca n-are nici o parere despre ecumenism, dar na... nici eu nu sunt perfecta :'(
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 05:43:00 EET
nah, eu vreau inalt si cu copii :P daca se poate si deja casatorit (si nedivortat bineinteles :D )
cine
Anca
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 08:02:00 EET
Salutare Brontozaurel!
Am citit supararea ta cu privire la schimbarea datii examenelor si vroiam doar sa-ti spun ca daca se intampla asa ceva inainte de examenele mele toti saream in sus de bucurie ( ne gandeam ca inca cateva zile in plus o sa ne faca sa citit totusi ceva pentru examen, cu toate ca asta nu se intampla aproape niciodata :) ).
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 08:17:00 EET
Eu imi doream sa intru in vacanta mai devreme mai mult decat orice.

Poate as fi putut sa ma bucur daca vreuna din materii ar fi fost o provocare, o materie interesanta la care sa fiu nevoita sa lucrez mult... dar nu e asa.

Materia la care trebuia sa dam exam azi e cretin de simpla... sau poate mai corect spus ar fi e o materie bagata anapoda, o materie pe care am mai facut-o sub alt nume. As fi putut sa iau 10 la examen dinainte de primul curs. Cea de maine iar e simpla + ca mie mi se pare inutila si scarboasa. Iar daca mi se pare ceva scarbos nu ma voi pregati niciodata... pur si simplu voi pierde timpul asteptand sa las in urma data examenului.

Si de fapt de asta ma tem cel mai tare. Ca amanarea n-o sa ma faca decat sa frec menta :( timp de 8 zile din viata care ar fi putut fi niste zile frumoase de vacanta, niste zile productive, pentru ca aveam de gand sa ma ocup de tema pentru blog.
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 09:29:00 EET
Ai o obsesie cu specialitatile de ciocolata. That's sooo cool :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 10:57:00 EET
thanks! :D acum m-am prins sa adaug si obsesii la etichete :D
cine
sorin
cand
sâmbătă, 31 ianuarie 2009 la 14:54:00 EET
Cum o fost bancul ala cu studentii de la Poli ? Parca ceva de genul : Daca-i examen il dam maine, daca-i colocviu termin berea si am venit. E destul de urata asteptarea, dar nu se poate sa iti rezolvi acum putin de o vacanta? Mai bine spus de luni, dupa examen ? Si apoi, nu se mai sarbatoreste un examen ? Ca noi sarbatoream din orice pozitie, sarbatoream promovare, ne-promovare, ne-prezentare, motiv gaseam daca voiam (si ioai mama, ce de mai voiam/sarbatoream). Tocmai ca am facut si eu o socoteala, 118 o iesit de tate (colocvii si examene, fara sustineri de proiecte), deci ar fi aproape 20 pe an. Sa mai punem o tara de restante si neprezentari (mai ales in anul 3 si 4 imi lasam sa poci merje mai des in Cluj) si am sarit cu mult de 24. Deci daca stau bine sa judec, im medie de minim doua ori in fiecare luna, noi, sarbatoream. Si intrebam la sarbatoare "-Ia spune mai draga fratica, cum ai prestat la igzaman ?","-Noah, da'po' fo' fain, ca am dat tapa si la tomana in retururi, ma mai asthapta o data". Da, stiu ca or fost alte vremuri, da parca ii mare pacat sa nu profitati de voi. Draga de ea si acuma adapa soriceii cand isi aduce aminte ca asa ne-am cunoscut si cat o fost de fain, cum ne amanetam chitara ori boxele sa avem si noi de cate-o tar de zama de pruna, cum dantuiam si behaiam in sala de lectura ... mai vreau !
cine
brontozaurel
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 05:45:00 EET
nu e vorba de asta, e vorba ca as fi vrut sa fac unele chestii saptamana asta si acum n-o sa mai fac nimic... pentru ca na, am examen. insa nici pentru examen nu fac nimic oricum... asa ca tai frunza la caini :|
cine
szilike
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 15:37:00 EET
sorry pt. micsorarea vacantei :(

chocolate aqm choco next time,
si Tu ca si Henrich faceti poftic la vizitatori, eu de obicei intru pe net cu stomacul cam gol dar cand vad pozele .....

am iesit sa mananc ceva ma intorc imediat
cine
brontozaurel
cand
duminică, 1 februarie 2009 la 15:55:00 EET
intentia a fost de a face o recomandare ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)