on the verge of extinction... again

the frustration files: did I say that?

Cum era ultimul titlu? "frustration slowly melting away"? Se pare ca nu...

Omul mi-a spus duminica sa il sun miercuri dupa ora 18 si asa am facut... ca sa isi ceara scuze si sa imi spuna ca de fapt avrut sa spuna joi dupa ora 18. ARGH!!! Dupa ce numarasem zilele, orele, minutele... sa aflu ca mai trebuie sa astept inca o zi ca sa stiu sigur data. Inca o numaratoare inversa. Acum au mai ramas 3 ore... chiar ceva mai putin.

N-am inteles nici de ce mi-a multumit ca l-am sunat (desi... stiu ca si mie mi se intampla sa ajung sa spun chestii ciudate in situatii pe care le gasesc ciudate). Mda! Eu si "ciudat" al meu!

P.S. Acum un an, cineva imi tot spunea ca parca am o obsesie pentru acuratete, pentru numere, ca pun prea mult accentul pe asa ceva. Si nu pot sa nu ma gandesc decat ca si acum fac la fel... cu faptul ca in creierul meu am mereu o numaratoare inversa, cu au mai ramas 3 ore pana cand aflu cand exact saptamana viitoare ma opereaza, cu au trecut 8 saptamani si jumatate de la incident, 8 saptamani si o zi de cand "gazduiesc" tijele, etc. Dar daca nu fac asta, parca simt ca ma mint, ca imi ofer date incomplete.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)