on the verge of extinction... again

the frustration files: frustration slowly melting away

Si a inceput o noua numaratoare inversa... si voi explica imediat pana la ce anume de data asta.

Am fost ieri din nou la spital, din nou cu speranta ca voi afla cand scap de tije. De data asta am vorbit chiar cu omul care m-a operat (proaspat intors din concediu). Ma tot certasera ai mei la telefon, imi repetasera sa nu insist sa scap de ele mai repede, sa ii las pe ei sa decida cand mi le vor scoate, asa ca tot incercam sa gasesc idei cum sa intreb ca sa nu par prea nerabdatoare. Am avut suficient timp sa fac asta. Iar era multa lume acolo, iar m-as fi simtit prea ciudat sa ma bag in fata... chiar si in fata unora care venisera dupa mine, dar aveau probleme care necesitau atentie imediata, in timp ce eu eram acolo doar cu intrebari. Oamenii au accidente, isi rup oasele si duminica... Suna stupid... pentru ca e ceva atat de evident.

In cele din urma am intrat si eu... si toate formularile pe care le rasucisem in minte au devenit inutile, pentru ca primul lucru pe care mi l-a spus omul a fost "trebuie sa vedem cand iti scot tijele". Hehe, eu de ce venisem oare? Ce-a urmat... trimitere la radiologie, asteptare si acolo, facut poza, luat poza, venit inapoi la camera de garda, asteptat din nou (de data asta nu asa de mult)... M-a strecurat ianuntru, s-a uitat la poza si... "Excelent! Ma suni miercuri dupa ora 18 ca sa stabilim exact data" Daaa? Hehe, asta mi-a sunat foarte bine si a transformat orice altceva in fum... uitasem si sa-i spun ca am facut 2 saptamani de recuperare. Oricum nici asta n-a mai contat, din moment ce i-a spus celalalt doctor care a avut grija de mine.

Nici nu mai tin minte drumul inapoi pana acasa. Ce am constatat acasa comparand radiografiile: fata de acum 5 saptamani, osul s-a deplasat in sus spre pozitia lui naturala si a indoit tijele.

radiografie inceput august radiografie sfarsit septembrie

Hmph... din moment ce nu mi-au zis nimic despre asta la spital, inseamna ca n-are de ce sa fie asta o problema. Oricum draciile alea sunt oarecum elastice si nu e de mirare ca osul tinde sa se deplaseze catre pozitia lui normala din moment ce am inceput sa-mi folosesc bratul drept.

Asa ca a inceput numaratoarea inversa... inca doua zile pana cand voi sti exact cand scap de tije. Azi sunt 8 saptamani de la incident, miercuri vor fi 8 saptamani de cand am tijele. Poate pe 8 octombrie ma opereaza ca sa mi le scoata. 8, 8, 8... sau poate ca nu. Foarte probabil ca acel "sa stabilim" se va traduce prin faptul ca imi va spune o data cu care bineinteles ca voi fi de acord. In orice caz, data va fi candva intre 6 si 10 octombrie. Doar o zi in spital de data asta, poate nici macar atat, as zice eu, tinand cont de cat de repede mi-am revenit dupa prima operatie. De cate ori am zis pana acum ca de-abia astept sa scap de tije?

2 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 1 octombrie 2008 la 10:21:00 EEST
damn, cand ai zis tije ma asteptam la some tiny little things, those suckers are long :|
cine
brontozaurel
cand
joi, 2 octombrie 2008 la 13:57:00 EEST
da, si eu am facut niste ochi mari de tot cand am vazut primele radiografii dupa ce m-au operat, dar asa trebuie sa fie... ca sa se refaca osul drept? [cred]

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)