on the verge of extinction... again

Concluzii... intarziate

[... si unele mai proaspete]
  • I think I'm retarded. Azi a fost ziua gafelor monumentale.
  • Se scrie "se cheama", nu "se chiama"; "usa", nu "use". Stiu, sunt ultima inculta care ar trebui sa se ia de asa ceva, pentru ca, la urma urmelor, eu sunt aia care era "sa nu intre in bac" din cauza minunatei materii numite limba si literatura romana. Dar ma enerveaza sa vad ca-mi scrie chestii din astea pe Y!M si ii atrag atentia. Stiu, sunt nesimtita ca nu pot sa trec peste asa ceva. Doar imi e ruda, nu? Regulile care se aplica pentru tot restul lumii nu se aplica si in familie. Celor din familie trebuie sa le toleraz analfabetismele. Sunt obligata sa o fac, altfel sunt scroafa, vita incaltata, ii fac pe ai mei de rusine. Drace! Nu cer niciodata de la altii mai mult decat as cere de la mine. Daca as comite o astfel de gafa, mi-as trage palme. Sunt inflexibila. Inflexibilitatea dauneaza grav armoniei care se presupune ca ar trebui sa domneasca in sanul familiei.
  • Vreau sa boicotez sarbatorile. De saptamana viitoare nu vreau sa mai calc in nici un super/hiper-market... pana se va fi scurs o saptamana din 2009. Mi-e scarba de super/mega/ultra-oferte, de promotii nemaivazute, de oameni care se calca in picioare. Nu mai vreau sa vad, sa aud, sa miros asa ceva... nu mai vreau, m-am saturat! Ah, sa nu uit - la categoria "superoferte" intra si asta:
    suuuper-oferta suuuper-oferta
    [poza facuta acum o saptamana si ceva in statia de metrou Dristor 1]
  • Iar mi s-a udat plafonul in baie. Deci au reparat un drac. Deja chestia asta dureaza de 13 luni... si inca nimeni nu s-a prins de unde exact curge, de unde mi se uda plafonul. De fiecare data cand se uda, aceeasi "telenovela": merg deasupra, apoi la seful de scara, apoi il sun pe administrator, fiecare imi promite ca vin instalatorii, bineinteles ca nu vine nimeni decat dupa ce insist vreo doua zile, intre timp se usuca si tot eu sunt aia nebuna ca ei nu gasesc de unde curge. Insa chiar daca se usuca, urmele de pe plafonul meu raman. Si in fiecare saptamana trebuie sa iau cu spaclul "puful" de pe plafon ca sa nu ma "ninga" atunci cand trec pe sub zonele respective din bucatarie si baie.
  • "Busy"... "de ce mai stai pe mess if you're so fuckin busy?" Hmph. Amuzant cum de statusul de aseara s-a simtit lezata fix o persoana care nu era vizata. Imi faceam o tema pentru laboratorul de azi. Sunt constienta de faptul ca mai au si altii teme, intrebari. Nu mor daca fac o pauza ca sa ajut pe altcineva cu o tema. Insa "busy" ala ar trebui sa semnaleze ca nu am timp de conversatie asa doar de dragul conversatiei... chiar daca imi face placere sa discut cu anumite persoane.
  • Cateodata ma enerveaza faptul ca unii oameni se poarta frumos cu mine, sunt "lipiciosi", interesati de viata mea... din diverse motive. Azi la pranz, de exemplu, vroiam sa fiu singura cateva minute. Alea 10 minute nenorocite de pauza inainte de cursul urmator. Sa nu aud altceva decat muzica mea, sa ma uit la pozele pe care le facusem de dimineata in drum spre facultate. Intamplator, azi chiar nu ma interesa cum a fost licenta anul trecut, chiar daca ma asteapta si pe mine una anul asta. La fel cum nu ma interesa sa-i ascult impresiile despre cum e la master. La fel cum nu aveam chef de "interogatoriul" omului - cu cine faceti aia, aialalta, cum ti se pare... Argh! I just wanted to be left the fuck alone... to have my little antisocial moment. Thank you.

    Alteori ma enerveaza ca nu ma pot abtine de la a face paralele intre atitudinile unora din familie si atitudinile unor oameni care nu-mi datoreaza nimic. Cateodata simt ca nu merit. Ca poate ar trebui sa ma trateze ca pe un gunoi, ca poate cei care ma cunosc de cand m-am nascut stiu ce stiu. Nu sunt casanta. Nu ma sparg in bucati cand bate vantul. Poate ca aveam cearcane, dar profa chiar n-avea de ce sa isi faca griji. Nu sunt eu singura cu un program incarcat. Pot sa imi dau seama de asta. Asta a fost si motivul pentru care nici nu am adus programul meu in discutie decat ca sa precizez ca ziua de vineri iese din calcule. Si totusi... in seara asta m-am gandit ca ar fi o idee buna sa-l sun pe omul care m-a operat ca sa vad cand merg saptamana viitoare la control. Asa a judecat creierasul meu - ca mai e doar o zi din octombrie, ar trebui deja sa stie cum e cu garzile pe noiembrie. Nu m-as fi asteptat sa imi spuna ca eu decid cand vin, pentru ca am programul asa incarcat. Omul e comunicativ, mi-a tot pus intrebari despre facultate, etc, dar nu m-as fi asteptat sa fi retinut ceva din bla-bla-urile mele. Si, ca de obicei, a fost foarte dulce. It feels kind of "retro" talking to the guy... sau poate ca am impresia asta pentru ca in Romania anului 2008 la moda pare a fi nesimtirea. Politeness has become uncool.

  • I think I'm retarded. Oh, I've said that before? Q. E. D.

2 pareri

cine
Ionut
cand
duminică, 2 noiembrie 2008 la 10:14:00 EET
q.e.d? Mi-aduci aminte de orele de orele de geometrie din generala :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 noiembrie 2008 la 13:25:00 EET
yup, exact la orele alea de geometrie din generala ma gandeam si eu cand am incheiat asa :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)