on the verge of extinction... again

today... i want to make the world blow up

  • Mi-am cumparat o ciocolata de la un chiosc si cand am ajuns acasa si am desfacut-o, am dat de patru viermisori care se plimbau pe ea. N-am chef de cearta, dar n-o sa mai cumpar nimic de acolo.
  • Mi-as dori sa port un panou mare cu urari de "bine" la adresa celor care se inghesuie sa urce in metrou (in special la adresa babelor grabite) ignorand faptul ca exista oameni care incearca sa iasa si ca poate unii (eu, de exemplu) chiar n-au nevoie sa fie impinsi. Da, asta ii e dedicata babei care a intrat azi in umarul meu.
  • M-am saturat. De tot.

5 pareri

cine
dugy
cand
sâmbătă, 30 august 2008 la 01:30:00 EEST
Patru viermisori ;)) ce dragut. Probabil erau o familie de viermisori care plecasera in concediu :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 august 2008 la 13:38:00 EEST
si le-am stricat eu planurile :))

nu e imposibil sa fi fost chiar mai multi inauntru, dar n-am stat sa analizez fiecare milimetru cub al ciocolatii - am aruncat-o cu totul
cine
dugy
cand
duminică, 31 august 2008 la 18:12:00 EEST
Si cu viermisorii ce ai facut? :-SS Sper ca nu i-ai aruncat si pe ei :( Au si ei saracutii un suflet. Daca mai gasesti viermisori, aruncai macar intr-un loc unde au ce sa manance, sa creasca mari si sa traieasca fericiti pana la adanci batraneti :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 august 2008 la 22:06:00 EEST
hehe :)) or fi avand si ei saracutii un sufletel, dar eu clar n-am =)) pentru ca i-am strivit fara mila cand am mototolit hartia in jurul ciocolatii :D
cine
dugy
cand
marți, 2 septembrie 2008 la 15:50:00 EEST
:(( saracii viermisori

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)