on the verge of extinction... again

spatiu public, masina de spalat si profu' de engleza

Oribil! (Mi-e lene sa desenez o sageata care sa indice postul precedent... poate maine... sau poate niciodata daca nu voi avea chef)

Pentru ca e groaznic de vag. Am sters la greu din el ca sa ajunga asa. Pentru ca... of, parca as fi Ezekiel Rage (da, nebunul ala din The Real Adventures of Jonny Quest) cu al lui "protect the innocent". Nimeni nu e complet nevinovat, dar nu ar fi corect sa creez probleme pentru oameni care, in momentul in care le atragi atentia ca au gresit, reactioneaza pozitiv si incearca sa corecteze situatia. Doua rele nu fac una buna. Pe dracu! Viata e diferita. Recunoasterea greselii nu atrage cuvinte de lauda. Daca se poate remedia situatia in tacere e cel mai bine.

Internetul (asa am o presimtire neagra cu privire la ortografie dar se pare ca sunt prea chioara la ora asta ca sa-mi dau seama... si prea ipocrita, se pare, pentru ca de fapt sunt fenomenal de treaza) e spatiu public. Orice cimpanzeu sau (aici ar trebui o poza cu mine scarpinandu-ma in cap, insa din pacate nu mi-am facut niciodata o astfel de poza) ... care e femininul? femela de cimpanzeu cumva? se poate impiedica de ce aberez pe aici, chit ca nu e un jurnal online, ci doar o tentativa de a traduce in limba romana o parte din framantarile din cutiuta mea craniana... pentru ca, sa ma ia naiba, am cativa ani buni de cand nu mai incerc sa produc ceva in genul Edgar Allan Poe, asa ca alte subiecte n-am. Ce-mi place, ce nu-mi place, ce vad prin oras, ce-am mai invatat si, in primul rand, ce ma enerveaza la culme.

Adevarul e ca am si jurnal (nu stiu cat de potrivit e termenul, pentru ca nu scriu des, doar cand ma simt vinovata, ma "spovedesc" acolo) extrem de personal, plin de secrete murdare (secretele de asemenea la nivel foarte personal, nu am luat parte la nici o conspiratie). Bineinteles ca nu e in romana, toate literele sunt codate cu figuri geometrice si in plus, pentru toate chestiile "incriminatoare" s-au folosit prescurtari de nici dracu' (si nici Anita, adica eu) nu mai intelege ce a fost scris acum 8 ani...

In clasa a opta, profu' de engleza ne tot vorbea de locul acela, diferit pentru fiecare, in care ne simtim in siguranta. Pentru mine, locul acela era pe masina de spalat in baie. Locul meu unde nu ma vedea nimeni. Acum e de multe ori doar in mintea mea si cateodata intre acele coperti verzi si pufoase...

2 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 18 iunie 2008 la 16:40:00 EEST
Asta e problema, ca e spatiu public si ca orice ipochimen poate defula sub imperiul anonimatului.

Vorba unui coleg : Internet should be a privilege, not a right :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 19 iunie 2008 la 17:32:00 EEST
perfect adevarat

Faptul ca n-am avut internet mult timp in anii de facultate cand se trimiteau teme, anunturi referitoare la cursuri pe mail m-a facut sa-i apreciez utilitatea si sa ma simt privilegiata din momentul in care am putut sa am acces la informatiile dorite fara a fi necesar sa sun un coleg/o colega si sa ma milogesc sa ma lase sa vin la el/ea sa-mi verific mail-ul sau sa ma documentez pentru o tema... sau, in unele situatii urgente, sa-i cer sa verifice daca a sosit un email important (si astfel parola mea a fost publica timp de cativa ani).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)