on the verge of extinction... again

oh, wow...

La toate concertele Kreator din prima jumatate a anului trecut (minus cel din Polonia cand eram prea uda si prea preocupata de tot ce ar fi putut merge prost la capitolul intoarcere in Berlin), vizita pe la standul de merch a fost tristete totala. Nimic pentru mine. Nimic pentru fete in general in afara de tricoul cu dracul roz pe care il au din 2011 sau 2010.

In noiembrie, inainte de turneul cu Dimmu Borgir, a aparut in sfarsit in magazinul online ceva nou pentru fete. Si absolut superb! Bineinteles ca am fost incantata si m-am prezentat cu o tona de entuziasm la standul de merch la concertul din Leipzig. I-am spus tipului de la stand ce vreau, si... s-a intors, a luat un tricou, marimea cea mai mica si, cu o mutra plouata, a inceput sa-l desfaca in fata mea. Moment in care am inteles mutra. Era atat de evident ca tricoul ala, in marimea cea mai mica, era enorm pentru mine.

Dar tot l-am luat. Nu e ca si cum n-as mai avea si alte tricouri enorme. Si bineinteles ca n-am putut sa nu-l incerc acolo pe loc, desi voiam sa-l port si la concertul din Londra si nici nu-l voiam murat de transpiratie, nici n-as fi avut chef sa-l spal. Asa am constatat ca "tricoul" era rochie in toata regula pentru mine.

Si am decis sa-l port asa, ca rochie la Londra, sa pot sa-i spun lui Mille I thought I bought a t-shirt, but this is a dress. Chestie care acolo pe loc... dracu' stie exact cum a decurs de fapt. Tot ce stiu clar e ca inainte de concertul ala am racit pentru prima data dupa aproape opt ani si eram complet, complet, complet... e clar? varza.

Tin minte ca i-am zis ca sunt doua chestii de care trebuie sa ma plang, i-am zis despre cum posterul induce in eroare pentru ca apare pe el leul cu aripi de vultur, dar piesa n-a facut setlistul si i-am zis si de tricou. Dar cat se poate de serios ca nu mai tin minte mare lucru din ce a zis el.

Tin minte ca per total mi-a lasat o impresie de uof, copile, ce-as putea sa zic sa te multumeasca si tin minte vag ca a zis ca e greu sa alcatuiasca setlistul, ca ar fi vrut sa includa mai multe piese de pe noul album, dar... tinand cont de faptul ca imi mai zisese asta si inainte, e posibil ca doar sa-mi imaginez. Cred ca a mai zis si ceva de genul we'll play it next year just for you... la care probabil m-a bufnit rasul.

Cat despre "rochie", amintirile sunt si mai sterse si mai vagi si legate mai mult de faptul ca eu gravitam spre masa de care voiam sa ma tin pentru ca deja ma apucase tremuratul in ciuda ciocolatei fierbinti de mai inainte, iar Mille ma tragea inapoi, hei, hai sa discutam daca tot ai adus vorba, decat de ce a zis concret pe tema asta.

Sapte luni mai tarziu, intr-o dimineata in care trebuia sa ma intalnesc cu cineva, am intrat pe site-ul lor ca sa-i dau omului un link cu hanoracul pe care urma sa-l port ca sa poata sa ma repereze. Si asa am ajuns sa aflu de noutatile in materie de merch. Dintre care... jumatate pentru fete?!

Si ce anume la capitolul noutati e si mai interesant...

Tricoul Sunset Skull.

Sunset Skull e exact aceeasi forma si dimensiuni cu un tricou pentru fete pe care l-au avut Dimmu Borgir la stand in turneul ala. Si ghici cine a comentat ca ii place? E tot cam mare pentru mine, raman vreo 20 de centimetri in plus la circumferinta, dar e totusi purtabil ca tricou (l-am tot purtat de cand mi-a sosit).

Am mai comentat si eu la un moment dat cum ca as vrea ceva ce poate fi purtat intr-un mediu nu prea tolerant cu preferintele mele muzicale... ca sa nu zic tara crestinopata. Si acum exista... Purple Splash! Care e etichetat ca si cum ar fi pentru fete, dar nu e... poza de pe site e inselatoare. Si e enorm, e... o alta rochie! Oh, well, can't have it all...

Si ghici cine s-a prezentat cu toale de genul asta, pe mai multe straturi, la o multime de concerte de-ale lor? Si da, bretelele alea sunt enorme si probabil le vor purta intr-un nod in spatele gatului, dar nu mai am nimic altceva de alterat ca sa pot sa-l port.

Tricoul Purple Splash.Tricoul Purple Splash.Tricoul Big Skull.Tricoul Big Skull.

Nu ma asteptam la asta. Si da, stiu, cere si ti se va da. Dar tot nu ma asteptam.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)