on the verge of extinction... again

ziua in care am fost trimisa la plimbare

La propriu. 1 iulie. In ziua concertului Judas Priest. La putin timp dupa ce intrasem. Ca sa nu amortesc sprijunind gardul. Si ca sa ma relaxez.

Ca sa ma relaxez?!?! Eu fusesem aia care la poarta se prefacea a fi demon insetat de sange sau dracu' stie ce mi-oi fi imaginat ca incerc sa imit. Pe palmele mele nu era sange, sa fie clar, doar ma murdarisem de la cirese si aveam chef sa ma prostesc. Si... nu aratam a om relaxat?

Nu stiu daca chiar eram. Serios. Nu stiu. Intotdeauna mi-am imaginat ca sunt relaxata la concerte. Doar ca de atunci nu mai sunt sigura.

Si zilele de Craciun m-au facut sa ma simt si mai nesigura.

Ce naiba?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)