on the verge of extinction... again

pahare Frozen

pahare Frozen

Pentru ca mi-a placut filmul animat.

Le-am luat din septembrie- octombrie, insa nu le-am folosit pana saptamana asta. Initial il voiam doar pe cel cu Olaf, convinsa fiind ca cele cu mutre umane probabil vor fi oribile. Insa s-a intamplat ca la fata locului sa-mi para ca arata mult mai bine decat in pliant, asa ca... Cel din stanga nu e din colectia care a fost la Billa, iar ultimul model din dreapta apare de doua ori pentru ca n-am fost in stare sa casc ochii cum trebuie la ce cumpar.

In afara faptului ca personajele arata neasteptat de bine, imi mai place mult si aspectul de sticla "inghetata" si faptul ca formele fulgilor difera de la model la model.

pahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozenpahar Frozen

3 pareri

cine
Red
cand
sâmbătă, 16 ianuarie 2016 la 00:19:00 EET
Arata super!! :)
cine
krossfire
cand
marți, 19 ianuarie 2016 la 11:21:00 EET
Si eu tot pahare cu Star Wars mi-am luat din Billa :P
cine
Red
cand
miercuri, 20 ianuarie 2016 la 10:53:00 EET
krossfire, poze!!!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)