on the verge of extinction... again

nu s-a terminat

N-a mai murit nimeni azi. Poate ca n-o sa mai moara nimeni, caz in care statistic stam bine, oricum ar suna asta. Dar nu inseamna ca s-a terminat. Nu va fi usor pentru cei care vor trai. Uitati-va la clipul de mai jos, in special de la 3:03 - asa stau lucrurile dupa un astfel de incendiu. La cativa ani dupa. Sa nu indrazniti sa uitati vreodata!

Cand am aflat pentru prima data, nu mi-a venit sa cred. Nu e ca si cum nu s-ar mai fi intamplat inainte. As fi crezut ca lumea invata. Se pare ca nu. Si asta e motivul pentru care se poate intampla din nou. Stiu, nu toata lumea asculta rock, nu toata lumea merge in cluburi. Mica mare problema: nu se poate intampla doar in cluburi, se poate intampla intr-o multime de alte locuri!

Stiti cu cata groaza m-am uitat in urma cu doar cateva minute la manecile proprii dupa ce am aprins aragazul? Au fost cumva prea aproape? Cat de aproape ar fi trebuit sa fie ca sa... ?

Puteti sa-mi spuneti ca o iau razna, dar am fost in clubul ala luna trecuta, intentionam sa merg si vinerea trecuta. I-am vazut pe unii din cei care au fost acolo vii, sanatosi si fericiti cu nici doua saptamani inainte! Si nu-mi iese asta din minte...

Mortii nu se mai intorc niciodata inapoi, iar medicina moderna e fenomenala, dar unele lucruri nu se pot repara. Sa nu indrazniti sa uitati vreodata asta!

2 pareri

cine
BogDan
cand
joi, 5 noiembrie 2015 la 10:53:00 EET
Am vrut să pun pe FB clipul ăsta, ca să înțeleagă toți ce luptă trebuie să ducem după aceea, și că asta de acum s-ar putea să fie una ușoară. Încă ezit s-o fac, deși sunt sigur că toată lumea trebuie să fie pregătită.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 noiembrie 2015 la 00:05:00 EET
Nu pot sa-ti spun s-o faci cand stiu ca s-ar putea sa existe "panselute sensibile" care sa raporteze continutul pentru ca le-a coafat prost pauza de cafeluta.

Dar cred ca lumea trebuie sa-l vada.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)