on the verge of extinction... again

Happy Birthday!

Because God was born on this day...

Nu, n-am picat in cap. Acum cinci saptamani si o zi ii vedeam pentru a treia oara live. A meritat. Asa a meritat! Un sfert din setlist piese pe care nu le mai prinsesem live inainte. M-am simtit bine si mi-am adus aminte de ce imi place asa mult sa merg la concerte. Dar spre sfarsit, intre doua piese, creierul meu a inregistrat ceva ce n-a mai putut sa uite. Lemmy intinzand mana dupa sticla de apa. Drace, cum ii tremura mana. M-a speriat. Si, in acelasi timp, m-a facut recunoscatoare pentru faptul ca e totusi acolo, pe scena, la cativa metri in fata mea.

Thank you, thank you so, so much... I hope you're having a very happy birthday!


Imi place la nebunie piesa asta. Si... dupa cum spune si Lemmy la inceput, n-a facut decat o mana de setlisturi pana in turneul asta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)