on the verge of extinction... again

mucegai si scorpioni

Ar trebui sa lucrez la prezentarea pentru Full Frontal, dar nu ma simt in stare...

Pana acum cativa ani nu am avut problema. Posibil si din cauza ca pana acum cativa ani nu am avut termopane, dar sigur probabil ca nu voi sti niciodata.

A fost timid la inceput. In partea de jos a unui stalp din baie. L-am spalat, dar a revenit. Ba chiar s-a extins. In sus, pana pe plafon, in lateral pe ambii pereti. L-am tot curatat si el a tot revenit, de fiecare data pe o suprafata mai mare decat inainte.

Pe la inceputul anului, am primit o solutie anti-mucegai de la tati. N-a facut mare branza si s-a mai si terminat acum cateva saptamani. Cam tot in zilele alea, s-a intamplat sa-mi atraga atentia un produs semnalizat cu "NOU" intr-un pliant Carrefour: Cilit Bang anti-mucegai. Daca tot mi se terminase solutia, hai sa dau o tura prin Carrefour poate gasesc dracia noua, mai ales ca versiunea pentru curatat jegul din baie s-a dovedit a fi foarte eficienta. Versiunea pentru curatat jegul din baie fiind cea in haine portocalii. Cea pentru mucegai e in haine albe.

Cumva, intamplator, am gasit pe undeva prin zona cu produse de curatat un Cilit Bang anti-mucegai. N-am reusit sa gasesc unde anume era locul lor pe raft. Adica unde ar fi putut fi mai multe. Asa ca am plecat cu ala gasit alandala. Ajunsa acasa, m-am cam dezumflat citind eticheta de pe spate... daca-mi strica lavabila de pe pereti? M-am decis sa testez pe o portiune mai ascunsa de perete.

Si am avut o mica surpriza... nu strica lavabila, dar curata mucegaiul. Si cand spun curata mucegaiul, nu vreau sa spun curata mucegaiul, dar se cunoaste ca peretele a fost patat cu ceva intunecat acolo. Nu. Curata! Al dracului de bine. Cu tot cu lavabila in situatia in care deja se formase umflatura pe sub, dar fara sa o strice altfel.

Dar... porcaria contine clor. Iar in momentul in care pulverizezi mai bine de jumatate de recipient pe pereti, incep sa te ursture ochii de la vapori. Chiar daca ai geamurile deschise. Asa ca a trebuit sa intrerup operatiunea si sa o reiau a doua zi. N-am putut termina nici a doua zi, de data asta din cauza ca... s-a terminat dracia!

Asa ca a treia zi reveneam in Carrefour, sa iau inca o bucata. De data asta am reusit sa detectez unde le e locul pe raft. Surpriza a venit la casa, cand m-am trezit ca pretul e cu doi lei peste cel platit cu doua zile in urma, desi la raft era acelasi. Deh, era vineri si pliantul in care il vazusem "expirase" dupa ziua de miercuri. Dar n-am putut sa ma abtin sa nu comentez ca la raft pretul era altul. Asa ca mi-am primit aia doi lei inapoi.

Iar acasa am putut sa curat in sfarsit si ce ramasese necuratat. Sfarsitul povestii. Cel putin pana revine iar mucegaiul...

Ah, da, ziceam ceva de scorpioni. Sper sa nu fac turturi cat astept sa intru...

2 pareri

cine
Anonim
cand
sâmbătă, 26 octombrie 2013 la 06:19:00 EEST
Ai probleme cu ceva apa care musteste, scurgeri, tevi crapate?!
cine
brontozaurel
cand
duminică, 27 octombrie 2013 la 10:03:00 EET
Nu. Au mai crapat tevi, dar le-am inlocuit.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)