on the verge of extinction... again

chestii #8

What the hairy heck?

De ce ai folosi un formular de contact ca sa-i ceri persoanei respective adresa de e-mail pentru ca vrei sa-i pui o intrebare in loc sa pui intrebarea direct?

No comment.

Cioara de pe gard vs. vrabia din mana

Mi-am luat bilete la Dark Tranquillity si Megadeth. Pentru ca vin la Bucuresti, de-aia! Vrabia din mana? Pentru ca am ratat toate concertele Dark Tranquillity de pana acum si asta ar fi prima data cand ii vad. Si e pe 3 mai, chiar inainte Paste - tare, nu? Megadeth... mda, stiu, n-am mai vazut nici o alta trupa internationala de atatea ori, dar mi-s dragi...

Si biletele nu trec de 100 la nici unul din cele doua concerte si eu oricum n-am avut o vreme buletin si fara buletin nu pot depune bani in cont la banca si decat sa-i cheltui pe ceva care sa-mi polueze si mai rau sangele...

Iar Aerosmith sigur nu calca prin Europa mai devreme de septembrie... cioara de pe gard...

Acuratete

In prima mea poza de buletin am iesit negricioasa cu parul verde. In cea mai recenta, arat ca o chinezoaica blonda. In realitate, am fost mereu aceeasi - alba la fata, pistruiata, cu par maro-roscat...

Preocupari intelectuale

Cum poate deveni cineva brusc interesat de anatomie dupa ce a trecut deja de juma de secol? Pai isi rupe niste oase si apoi sta juma de zi pe net sa citeasca despre ele.

Nu e niciodata vina noastra

Calatorii metroului bucurestean sunt nemultumiti de trenurile noi. Ma rog, noi e un fel de a zice, ca pe magistrala 2 circula de mai bine de 10 ani de cand am venit eu in orasul asta. Da' e rau cu astea noi, ca au scaunele mai mici si nu incap...

Am ramas trasnita cand i-am auzit bombanind. Adica nu le-o fi trecut prin capatana ca poate nu scaunele sunt prea inguste, ci posterioarele lor sunt prea late?

2 pareri

cine
morbo
cand
sâmbătă, 4 mai 2013 la 18:51:00 EEST
pentru ca intrebarea o fi lunga, or mai urma si altele...sapa si lumea cum poate :)
pt terti, n-am fost io :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 4 mai 2013 la 23:27:00 EEST
Confirm. N-ai fost tu. :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)